Chwile uwiecznione na fotografiach (2) - Santorini


Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia z wyspy Santorini, na której byłam niestety tylko kilka godzin, ale mimo to mam bardzo dużo zdjęć. (Gdyby ktoś się nie bardzo orientował: Santorini to wulkaniczna wyspa oddalona od Krety o ponad 100 km.)
Zapraszam do oglądania.

 W drodze na Santorini, jakaś bezludna wyspa, która jednak okazała się dwoma wysepkami. ;)

 Takim oto rekinem dotarliśmy na Santorini - katamaran Megajet.




 Jazda autobusem po tych drogach była trochę przerażająca, szczególnie że kierowca był dosyć narwany.

Widok z autobusu na "rekinka".

Na Santorini nawet nowe domy powinny być białe z niebieskimi drzwiami i oknami, żadnych kolorowych dachówek.




Zbliżenie na osiołki wykorzystywane przez turystów. Nauczone, że po dostarczeniu ludzi do góry, muszą same zejść na dół.








Statki wycieczkowe, ponoć w każdym z nich przybyło ponad 2 tysiące osób.





 Tu już przed powrotem na Kretę. Nasz katamaran się spóźniał, więc robiłam zdjęcia innym statkom.

 Rekinek widoczny w oddali.





Wybaczcie drętwe podpisy, ale nie mam weny. Mam nadzieję, że widoki Wam to wynagrodziły.

Poprzedni wpis z serii "Chwile uwiecznione na fotografiach" - Kreta cz.1

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Ale piękne widoki! <3. Aaaa, co ja bym dała żeby tam mieszkać! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, pięknie tam. Dla mnie chyba by było trochę za gorąco. :)

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award! ;-) Chciałam bardzo serdecznie zaprosić cię do zabawy ;-). Szczegóły znajdziesz tutaj: http://blog-o-wlosach.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło choć na chwilę poczuć klimat takiej wycieczki :-) Najbardziej spodobały mi się kolory wody :D Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty