TAG Liebster Blog Award i włosy na drugi dzień po włosowej niedzieli


Witajcie!
 Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Anię do Liebster Blog Award - bardzo dziękuję.


Liebster Blog Award przyznawana jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę", bądź w celu zwiększenia popularności nowych i mniej znanych blogów. Ogółem należy odpowiedzieć na pytania, wymyślić kolejne 11 pytań i nominować do opowiedzi na nie kolejne 11 osób.


Oto pytania i odpowiedzi

1. Jakie jest twoje ulubione hobby?
Przede wszystkim uwielbiam rysować. Głównie postacie, portrety i fantastykę, ale krajobrazy również się zdarzają. Niestety studia skutecznie odciągają mnie od myślenia o sztuce na rzecz m.in. programowania. 
Równie ważnym dla mnie hobby jest fotografia. Nie jestem profesjonalistką, nie chce mi się obrabiać zdjęć, ale gdziekolwiek jestem, mam ze sobą aparat. 


2. Aktualnie uczysz się czy pracujesz?
Uczę się, a dokładniej studiuję informatykę na Uniwersytecie Jagiellońskim.


3. Co lubisz w swoim wyglądzie najbardziej?
Trudne pytanie, bo jeśli chodzi o wygląd jestem samokrytyczna. Myślę jednak, że będzie to kolor oczu oraz, od niedawna, włosy. 


4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Moją ulubioną porą roku jest... zima. Tak, nie jestem ogromną fanką lata, ale nigdy nie narzekam, że "mogłoby być już zimniej/lato/wiosna itp.". Natura robi co chce i nie mam na to wpływu. Ostatnio jedynie było mi smutno, że w zimie było tak mało śniegu, praktycznie przez te kilka miesięcy drogi były czarne, a na stokach były okropne warunki.


5. W jakie miejsce chciałabyś się udać na wakacje?
Odwiedziłam już wiele miejsc, w których oglądałam piękne plaże, nadmorskie zachody słońca, wysokogórskie krajobrazy. Teraz właściwie moim wymarzonym celem podróży jest Japonia.


6. Mieszkasz w domu, czy w bloku?

W tygodniu mieszkam w apartamentowcu, a w weekendy, święta i wakacje w domu na wsi. 


7. Spódniczka, czy spodnie?

Kiedyś byłam wielką fanką spodni, jednakże ponad rok temu w mojej szafie zaczęły pojawiać się sukienki i spódnice. W lecie wybieram sukienki, a w innych okresach chodzę w tunikach i legginsach.


8. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Moim ulubionym kolorem jest brak kolorów, czyli czerń. Aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że to niezupełnie odpowiedź na to pytanie, więc moim ulubionymi barwami są czerwień i ciemny fiolet.


9. Wolisz stacjonarne czy internetowe zakupy?

Zakupy włosowe robię w drogeriach, bądź aptekach. 
Jeśli chodzi o odzież, zwykle kupuję stacjonarnie, gdyż lubię dotknąć i przymierzyć produkt. Jednakże zdarzyło mi się kupić kilka ubrań przez internet, głównie były to ciuchy alternatywnych marek w stylu Punk Rave. 

Natomiast obuwie kupuję przez internet - w sklepach zazwyczaj nie ma interesujących mnie modeli.
Inne rzeczy (elektronikę, przybory do rysowania itp.) - wolę kupować przez internet. Powód jest prosty, zawsze jest to dostępność. Ostatnio dużo produktów sklepy stacjonarne nie mają na stanie, bo w Warszawie nie mieszkam, ale za to można je zamówić w sieci.


10. Stosujesz jakąś dietę, czy jesz wszystko na co masz ochotę?
Nie jestem na diecie, ale staram się jeść zdrowo. Jeśli mam na coś ochotę, i jest to niezdrowe, zwykle po prostu się powstrzymuję i nie jem, bądź w ogóle tego nie kupuję.


11. Jaki jest twój NAJWAŻNIEJSZY włosowy cel?

 Najważniejszym w chwili obecnej dla mnie celem jest zapuszczanie włosów. Chciałabym, żeby były one około 15cm dłuższe. Z drugiej strony, na równi stawiam ostatnio ich zdrowie. Można więc powiedzieć, że chciałabym mieć zdrowe włosy o długości do kości ogonowej.


Oto moje nominacje:
  1. Lena L.
  2. Lúthien Tinúviel
  3. Jak dbam o moje Włosy
  4. Abigail Nivis Lee
  5. happysunny
  6. sto rm
  7. Cockerel
  8. Anett
  9. Wiktoria Wieczorek
  10. pasinek
  11. Essalii
A oto pytania, na które należy odpowiedzieć:
  1. Prosto- czy kręconowłose?
  2. Jaki jest Twój ulubiony włosowy kosmetyk?
  3. Jakiej fryzury nigdy nie zrobiłabyś na swojej głowie?
  4. Posiadasz prawo jazdy? Jeśli nie, czy chciałabyś mieć?
  5. Jaki masz stosunek do gier wideo (PC, konsole)? Jeśli lubisz grać, podaj nazwę ulubionej produkcji.
  6. Czy lubisz zwierzęta? Jakie?
  7. Jaką muzykę uwielbiasz, a jaka jest dla Ciebie nie do zniesienia?
  8. Czy lubisz superbohaterów (X-Men, Avengers, Superman itp.)? Chciałabyś mieć jakieś nadprzyrodzone moce?
  9. Czy ekranizacja jakiejś książki Cię zawiodła? Jakiej?
  10. Czy masz jakąś fobię/lęk? Czego dotyczy?
  11. Lubisz aktywność fizyczną? Trenujesz?
Na koniec pokażę Wam moje włosy na drugi dzień po włosowej niedzieli. Zwykle pokazuję Wam moje włosy tylko w dzień pielęgnacji, a wiadomo, że na drugi dzień różnie może być.
W nocy miałam włosy zaplecione w warkocz, nie do samego dołu, co widać dość wyraźnie.


Dwa pierwsze zdjęcia włosy nierozczesane, ostatnie rozczesane. 
Końcówki dziwnie wyglądają. Skończyłam warkocz za wysoko. :)

Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Ale masz ładne włoski :) I myślałam, że już więcej nie chcesz ich zapuszczać, bo są piękne i długie, a tu proszę niespodzianka :) Mówisz, że chcesz zapuścić włosy jeszcze o 15 cm - podziwiam :)

    Przyjmuję zadanie Liebster Blog Award :) Jak będę miała więcej czasu, to odpowiem na wszystkie pytania :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właściwie zawsze marzyłam o tak długich włosach, w podstawówce miałam chwilę zawahania i ścięłam je na boba, a potem był smutek i zaczęłam zapuszczanie. Słabo mi to szło, włosy się kruszyły, a teraz mam najdłuższe włosy w moim życiu. Skoro rosną, to chcę więcej. :)
      Czekam na odpowiedzi. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty