Niedziela dla włosów (18)



Witajcie!
Wczoraj nie miałam czasu dla włosów, gdyż byłam poza domem. Wędrowałam po górach, byłam także w Jaskini Niedźwiedziej.

Moja siostra zaraziła mnie jakimś choróbskiem. Ledwo oddycham i boli mnie gardło. Dzisiaj znalazłam jednak trochę siły na pielęgnację włosów.


Jakich kosmetyków użyłam?

  • Oleje: kokosowy, arganowy
  • Szampon: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywka: Nivea Long Repair, Garnier Olej arganowy i żurawina
  • Maska: Biovax Naturalne Oleje
  • Zabezpieczanie: serum Garnier Fructis Goodbye Damage, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Inne: miód

Pielęgnacja


  1. Wczoraj wieczorem na włosy nałożyłam olej kokosowy.
  2. Dzisiaj rano spłukałam olej ciepłą wodą i na długość nałożyłam maskę Biovax Naturalne Oleje z dodatkiem miodu i kilku kropel oleju arganowego
  3. Zmyłam to po godzinie ciepłą wodą i nałożyłam na długość odżywkę Nivea Long Repair.
  4. Umyłam włosy szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  5. Na długość nałożyłam odżywkę Garnier Olejek arganowy i żurawina.
  6. Następnie spłukałam ją chłodną wodą.
  7. Na końcówki nałożyłam serum Garnier Fructis Goodbye Damage i wysuszyłam włosy suszarką zimnym nawiewem.
  8. Spryskałam włosy mgiełką Glisskur i rozczesałam je Tangle Teezer'em.
  9. Włosy na koniec przeczesałam końcówką prostującą loko-suszarki Babyliss.


Efekty

Włosy były dość wygładzone, bardzo miłe w dotyku i dociążone, jak na odżywianie przed myciem.



Mam nadzieję, że spodobał Wam się efekt.

Jak minęła Wam niedziela?

Pozdrawiam,

Komentarze

Popularne posty