Niedziela dla włosów (28)

Witajcie!
Dziś kolejna niedziela dla włosów. Postanowiłam wypróbować dawno nieużywanego na moich włosach siemienia lnianego.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Garnier Morela i olejek migdałowy
  • Odżywki: Garnier Awokado i karite, Biovax BB Naturalne Oleje. 
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje
  • Oleje: olej łopianowy ze skrzypem pełnym (Green Pharmacy), oliwa z oliwek, olej rycynowy
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil
  • Inne: siemię lniane, skrobia ziemniaczana

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej łopianowy. 
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i użyłam odżywki Garnier AiK. 
  3. Głowę umyłam szamponem Garnier Morela i olejek migdałowy.
  4. Na długość włosów nałożyłam maskę: glutek z siemienia lnianego + maska Biovax Naturalne Oleje + oliwa z oliwek + olej rycynowy + skrobia ziemniaczana.
  5. Po ponad godzinie wypłukałam włosy letnią wodą i nałożyłam na nie odżywkę Biovax Naturalne Oleje. 
  6. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  7. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire Argan Oil. 
  8. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je szczotką z włosia dzika. 

Efekty:

Włosy są dziś bardzo gładkie i miękkie, ale też dość sztywne. Błyszczą się bardziej niż zwykle. Są dobrze nawilżone. Strasznie długo je suszyłam i mimo to wciąż były wilgotne, więc postanowiłam przestać i pozwolić im schnąć naturalnie. Niestety, zabrałam się za niedzielę dość późno i nie zdążyłam zrobić zdjęć w dziennym świetle. I do tego włosy wciąż były wilgotne.

obydwa zdjęcia z lampą błyskową, po lewej w ciemnym pokoju z dodatkową lampką ustawioną w stronę moich włosów, po prawej przy zapalonym świetle

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Uwielbiam działanie glutka,ale jego wada to właśnie dłuugie schnięcie włosów. Twoje prezentują się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tak, nie dość, że włosy schną mi wieki bez siemienia, to po nim jest jeszcze gorzej. :)

      Usuń
  2. moje siemię lniane stoi jeszcze nie użyte czeka na swoją kolej mam nadzieje że efekty będą tak ładne jak na Twoich włosach.
    A styl bloga wyjątkowy! Widać, ze Ty również jesteś bardzo ciekawą osobą z własnym stylem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Cóż, chyba rzeczywiście mam własny styl.

      Usuń
  3. Ładnie błyszczą :) całkiem zapomniałam o glutku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moje włosy nie bardzo lubią zdjęć z lampą, więc że cokolwiek się błyszczą to sukces.

      Usuń
  4. Bogata Niedziela dla włosów. Bardzo ładny warkocz:) W tym świetle wyszedł Ci zupełnie inny niż zazwyczaj odcień włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Tak, w sztucznym świetle włosy mam czarne z szaro-srebrnym połyskiem, a w naturalnym widać ten niebieskawy odcień.

      Usuń
  5. A ja rzadko używam siemienia, czasami wetrę je w skalp lub użyję jako stylizatora. Najbardziej lubię je jeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam je jeść, wsypuję te ziarenka do wszystkiego, nawet do spaghetti :D

      Usuń
  6. Dzisiaj właśnie kupiłam tą maskę z olejami, jak się u Ciebie sprawdza?? Nie obciąża Ci włosów? Mam zamiar stosować ją przed myciem, ostatnio potrzebuję dużej dawki emolientów. Miałam w wakacje saszetki z tą maseczką na spróbowanie i obciążała moje proste i cienkie włosy, mam nadzieję jednak, że przed myciem będzie jak znalazł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych.
      Nie obciąża, nawet po myciu. A przed myciem chyba nic nie jest w stanie moich włosów obciążyć. :)

      Usuń
  7. Zawsze mnie zadziwiają fotki włosów z lampą i bez, wychodzą zawsze zupełnie różnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zawsze staram się robić w naturalnym świetle bez lampy. Chociaż i wtedy wychodzą różnie, w zależności co mam na sobie. :D

      Usuń
  8. Też lubię glutek z siemienia lnianego, ale głównie jako płukankę na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. włosy śliczne długość gęstość!! oddawaj:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też w swojej ostatniej niedzieli użyłam glutka :) I wyglądały okej, twoje są również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi glutek wysusza włosy :( nie stosuję go więc .
    Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już dawno na włosy nie nakładałam siemienia ;/ Bardzo ładne włosy :) Fajnie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ach jaki blask i moc z nich bije!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty