Niedziela dla włosów (16)




Witajcie!
Niedziela dla włosów w końcu odbyła się w terminie. Dzisiaj moja pielęgnacja była przede wszystkim emolientowa.


Jakich kosmetyków użyłam?


  • Oleje: kokosowy, lniany, arganowy, z awokado (Bielenda).
  • Szampon: Biovax Naturalne Oleje.
  • Odżywka: Nivea Long Repair, Garnier Oleo Repair.
  • Maska: Argan Vitamin Treatment.
  • Zabezpieczanie: serum Garnier Fructis Goodbye Damage.
  • Inne: mleko.

Pielęgnacja


  1. Wczoraj wieczorem na włosy nałożyłam olej kokosowy.
  2. Dzisiaj rano spłukałam olej ciepłą wodą i na długość nałożyłam maskę Argan Vitamin Treatment z dodatkiem kilku kropel oleju lnianego, arganowego i awokado.
  3. Po ponad godzinie umyłam włosy metodą OMO - najpierw odżywka Nivea Long Repair, następnie szampon Biovax Naturalne Oleje i odżywka Garnier Oleo Repair
  4. Następnie wypłukałam włosy zimną wodą i polałam płukanką mleczną (trochę mleka, około litr wody).
  5. Na mokre włosy nałożyłam serum Garnier Goodbye Damage z dodatkiem oleju z awokado i podsuszyłam włosy suszarką. Doschły naturalnie.

Efekty

Włosy po płukance były początkowo bardzo sztywne. Potem to minęło i włosy stały się bardzo gładkie.
Po dzisiejszej pielęgnacji włosy nie były zupełnie proste, lewa strona się trochę pofalowała. Po którymś czesaniu Tangle Teezer'em powyżej ramion powstał puch ( ostatnio mam wrażenie, że to jego wina o.O).



Wszystkie zdjęcia bez flesza.

Coraz więcej widzę na moich włosach brązu. W przyszłym tygodniu prawdopodobnie odświeżę kolor.

Pozdrawiam,






EDIT:
Kilka godzin później puch zniknął... ;) Ale było już za ciemno na zdjęcia. 

Komentarze

  1. Piękne masz te włosy - długie, gęste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Z gęstością jak dla mnie jest średnio, jeśli chodzi o tylną partię. Jeszcze pewna część włosów jest do ramion, nawet nie sięgają do kucyka. No i mam grzywkę. Jakby zebrać wszystko razem to może by były dość gęste. Muszę sprawdzić. ^^

      Usuń
  2. Proszę bardzo, płukanka z mleka, jeszcze nie próbowałam.. czuć zapach..? A włosy.. co ja Ci mogę mówić, znów się będę powtarzać, bo pięknieją z dnia na dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Żadnego zapachu nie czułam. A nawet jeśli, to do maskowania dziwnych zapachów serum Garniera jest idealne. :D

      Usuń
  3. Kurczę, tak patrzę na Twoje włosy i mam wrażenie, że widzę swoje sprzed roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszyłaś mnie. Myślałam, że jestem o wiele dalej za Tobą, co najmniej z 3 lata. :D Jeśli osiągnięcie takich włosów jak Twoje może mi zająć tylko rok, to czuję się mega zmotywowana do działania!

      Usuń
  4. Jakie długaśne włosy :) Pięknee.
    Też bardzo lubię płukankę mleczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Właściwie dłuższych nigdy w życiu nie miałam. :) Ale dla mnie to wciąż za mało, chcę jeszcze co najmniej 10 cm. ;D

      Usuń
  5. piszesz, że chcesz pofarbować włosy, bo za dużo już w nich brązu, a ja miałam zamiar napisać, że masz ładny kolor, taka chłodna czerń ;)) bardzo ładnie się prezentują włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Na zdjęciu tak tego brązu nie widać, bo głównie widać go pod spodem bądź jak dam włosy do przodu. No i do tego odrosty mają już 2-3 cm.
      A farbować będę właśnie chłodną czernią. :)

      Usuń
  6. Ja bym chętnie zrobiła mleczną płukankę. Muszę wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować.
      Octowa nie daje u mnie super efektu, więc testuję inne. Mleczna jak na razie bardzo dobrze się sprawdziła.

      Usuń
  7. Czytuję Cię od dawna i powiem Ci szczerze, że w ciągu ostatnich tygodni Twoje włosy naprawdę bardzo wypiękniały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło to słyszeć. To chyba zasługa bardziej bogatej pielęgnacji. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty