Podsumowanie akcji "Zapuśćmy się na wiosnę"

Witajcie!
Dzisiaj postanowiłam podsumować akcję "Zapuśćmy się na wiosnę", zorganizowaną przez Ewę z bloga wlosynaemigracji. Jestem całkiem zadowolona z wyniku, chociaż wiem, że mogło być lepiej, szczególnie w tym miesiącu.

Podsumowanie akcji



Długość przed akcją: 
70 cm
Długość po akcji: 
74,5 cm
Całkowity przyrost:
~10,5 cm

od lewej: początek akcji, przed podcięciem w maju (najdłuższe włosy podczas akcji), po podcięciu, dzisiaj


Tak to się prezentuje na dzień dzisiejszy. Nie wiem jak to się stało, że włosy na zdjęciu z dzisiaj wyglądają na dole na suche, bo zdecydowanie w dotyku są nawilżone.

A ile Wam przybyło centymetrów?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Ja nie byłam w ciągu akcji u fryzjera i wybiorę się tam chyba dopiero po wakacjach. U mnie 6 cm, standardowo 2cm na miesiąc, tylko kwiecień się wyłamał i w tym miesiącu było 0 :)
    Ładnie zagęściły Ci się końcówki, wcześniej prawie nie było ich widać a teraz prezentują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie komunia kuzynki pewnie bym nie oddała się w ręce fryzjerki :)
      Gratuluję wyhodowanych centymetrów.
      Dziękuję. Powoli pozbywam się tych najrzadszych :)

      Usuń
  2. 3 cm w miesiąc? :o Też bym tak chciała :)
    Ładnie urosły.
    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award:
    http://waves-care.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oczywiście odpowiem za jakiś czas ;)

      Usuń
  3. Świetny przyrost, u mnie 8,5 cm:-) jestem zadowolona:-) w poniedziałek idę do fryzjera, bo włosy już wymagają podcięcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, rewelacyjny przyrost Kochana, gratuluje :) Super sprawozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje przyrostu :) u mnie było 6 cm , a to i tak bardzo dużo jak na moje możliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty