Aktualizacja włosowa - kwiecień 2015 || Akcja "Zapuśćmy się na wiosnę"


Witajcie!
Moje włosy w kwietniu miały dosyć ciężko. Moja alergia, która pojawiła się w zeszłym roku przybrała na sile i po prostu od 3 tygodni jestem wrakiem człowieka. ;) Poza tym pierwsze ponad 20 stopniowe temperatury powodowały na moich włosach puch. Dodatkowo poranne zimno, a późniejszy upał spowodował, że się przeziębiłam.

Kosmetyki, których używałam w kwietniu:

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje, Tołpa Green wzmacnianie
  • Odżywki: Garnier Awokado i karite, Garnier z olejkiem arganowym i kameliowym
  • Maski: Biovax Gold, Biovax Caviar, Biovax Diamond,
  • Oleje: olej bhringhraj, Kesh King
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, Bioelixire Argan Oil, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Wcierka: Alpicort E
  • Inne: sok z cytryny, miód, banan, cynamon, sok aloesowy, gliceryna

Pielęgnacja włosów w kwietniu:

  • Włosy myłam zwykle co drugi dzień
  • Stosowałam zawsze metodę OMO (kolejność odżywek różna).
  • Oleje stosowałam prawie przed każdym myciem.
  • Raz na tydzień nakładałam na włosy maskę.
  • Włosy suszyłam suszarką zimnym nawiewem.
  • Końce zabezpieczałam po każdym umyciu jakimś serum.
  • Włosy rozczesywałam najczęściej szczotką z włosia dzika, a później Tangle Teezerem.
  • Suplementy: Priorin Extra, Ecomer Gold, pestki dyni, siemię lniane.

Plany na maj:

  • Podcięcie włosów pod koniec miesiąca
  • Przyśpieszenie porostu. 
  • Farbowanie. 

Miesiąc w zdjęciach (chronologicznie):

 
 

Porównanie włosów miesiąc temu i dziś:


po lewej: miesiąc temu, po prawej: dzisiaj


Długość miesiąc temu: 
73 cm (od czubka głowy)
Przyrost:
3 cm
Podcięcia: 
-
Długość teraz:
76 cm (od czubka głowy)

Inne zdjęcia z dzisiaj:




Pozdrawiam,

Komentarze

  1. 3 cm...3 cm!!!!!!!!! Ja też tak chce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przyrost, u mnie kiepsko z przyrostem i do tego wypadanie... oby maj był łaskawszy dla moich włosów:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też 3 cm, witaj w klubie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale masz juz dlugie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać przyrost :) Jak ja bym chciała takie proste druty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę niezły przyrost... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak używałaś kosmetyków Biovax to się nie dziwię, że masz takie ładne włosy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty