Niedziela dla włosów (49) - olejowanie na glicerynę


Witajcie! 
Wczoraj byłam na komunii kuzynki i niestety nie miałam zbytnio czasu robić niedzieli dla włosów. Myłam co prawda włosy, stylizowałam je, ale niestety  włosy wyglądały strasznie sucho. -_- Dzisiaj postanowiłam je więc trochę nawilżyć i wypróbować olejowanie na glicerynę.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: tołpa wzmacnianie
  • Odżywki: Garnier olejek arganowy i kameliowy, Garnier Oleo Repair 3
  • Maski: Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
  • Oleje: olej lniany
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil
  • Inne: gliceryna

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy glicerynę, a następnie olej lniany
  2. Dziś rano spłukałam dołożyłam na włosy maskę Biovax do włosów słabych z tendencją do wypadania i wprasowałam ją dłońmi.
  3. Spłukałam maskę i na włosy nałożyłam odżywkę Garniera z olejkiem arganowym i kameliowym.
  4. Umyłam głowę szamponem tołpy.
  5. Na długość włosów nałożyłam odżywkę Garnier Oleo Repair 3.
  6. Spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  7. Zabezpieczyłam końce (włosy od ucha w dół) serum Garniera i spryskałam całe włosy mgiełką. 
  8. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je szczotką z włosia dzika, a później Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Włosy dzisiaj są gladkie, bardzo dobrze nawilżone i dociążone, chociaż nie idealnie.

Włosy po około 6 godzinach na dworze.
W sobotę przyciemniłam grzywkę Palette Color Shampoo czekoladowy brąz, więc bonusowo zdjęcie z przodu (bez makijażu):

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. o, dzień dobry, miło widzieć twoja buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wlosy i ta głęboka czerń <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gruba grzywa :) takie są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Gdyby była "chudsza" to by mi się nie układała dobrze. :)

      Usuń
  4. Czorne jak sam węgiel :O

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Węgiel na pewno jest bardziej czarny :D

      Usuń
  5. można spytać ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo za dużo. ;) Ale już schudłam 10 kg.

      Usuń
  6. Tak mi się własnie wydaje, że wyszczulałaś :), ja mam podobną figurę, krągłe ramiona i wogóle góra, ale za nic nie potrafię schudnąć :( włoski jak zwykle masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że widać.
      Mi przede wszystkim pomogło picie dużej ilości wody. Jak zawsze się piło same słodzone napoje to ciężko mi było się przyzwyczaić do wody. Znalazłam jednak taką, która mi smakuje.
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Swietna ta grzywka, bardzo ladnie Ci z nia :) Uwielbiam olejowac na gliceryne (jako dodatek do siemienia :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey, to znów ja ;)

    Nominowałam Cię u siebie do zabawy Liebster Blog Award, będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie, ale jeśli nie lubisz takich rzeczy, nie musisz odpowiadać na te pytania, wybór należy do Ciebie :)
    Link do postu z nominacją: http://urodowepopoludnie.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem jak znajdę trochę wolnego czasu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty