Niedziela dla włosów (50) - maska z kiwi

Witajcie!
Dzisiaj już 50 niedziela dla włosów! Z tej okazji postanowiłam zrobić eksperyment i wykorzystać kiwi w mojej pielęgnacji, co z tego wyszło możecie zobaczyć poniżej.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: tołpa green wzmacnianie
  • Odżywki: Garnier z olejkiem arganowym i kameliowym, Garnier Oleo Repair 3.
  • Maski: Biovax do włosów słabych z skłonnością do wypadania
  • Oleje: olej rycynowy
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Inne: gliceryna, sok z cytryny, kiwi

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy glicerynę (tylko).
  2. Dziś rano na włosy nałożyłam maseczkę: Biovax do włosów słabych z tendencją do wypadania + łyżeczka soku z cytryny + łyżeczka oleju rycynowego + pół kiwi (zblendowanego).
  3. Po około 3 godzinach (trochę mi się zapomniało) spłukałam wszystko i na włosy nałożyłam odżywkę Garniera z olejkiem arganowym i kameliowym.
  4. Następnie umyłam głowę szamponem tołpy.
  5. Na długość włosów nałożyłam odżywkę Garnier Oleo Repair 3.
  6. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem, zabezpieczyłam końcówki serum Garniera i rozczesałam je szczotką z włosia dzika.

Maseczka wyglądała tak:

Efekty:

Włosy dzisiaj były bardzo miękkie, nawilżone i błyszczące. 
zdjęcia niestety zrobione w cieniu

Próbowałyście kiedyś robić maseczkę z kiwi?


Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Kocham smak kiwi, być może kiedyś je wykorzystam również do włosów :D Włosy jak zawsze pięknie i lśniąco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No właśnie ja na początku planowałam użyć całego kiwi, ale jako że również je lubię to pół zjadłam przy okazji :)

      Usuń
  2. Powiem Ci, że włosy wygladają super - wczesniej były bardzo ładne, ale teraz sa na prawde ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka wyglada przepysznie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że wyjdzie trochę bardziej zielona :)

      Usuń
  4. Super wyglądają! :)
    Ja dzisiaj także owocowo, ale u mnie królował banan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja muszę jeszcze raz wypróbować banana :D

      Usuń
  5. Nie lubię jeść kiwi, ale na włosy koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty