Niedziela dla włosów (46) - humektanty


Witajcie!
Mój organizm ma pewien kryzys i w tym tygodniu moje włosy były okropnie suche, poplątane, a do tego na końcach obciążone. Dzisiaj w końcu zrobiłam im włosowe spa i zdecydowanie czuję, że wróciły do normy.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: tołpa green wzmacnianie
  • Odżywki: Garnier Awokado i karite
  • Maski: Biovax Caviar
  • Oleje: olej kokosowy, olej rycynowy, Kesh King
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Inne: sok z cytryny, miód, cynamon, sok aloesowy

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej kokosowy. 
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i na długość włosów nałożyłam maskę: Biovax Caviar + sok z 1/4 cytryny + łyżka miodu + łyżeczka oleju rycynowego + łyżeczka Kesh King + trochę cynamonu.
  3. Po godzinie umyłam głowę szamponem tołpy i użyłam odżywki Garnier AiK.
  4. Na koniec spłukałam dokładnie włosy letnią wodą. 
  5. Polałam włosy płukanką aloesową (200 ml soku z aloesu + woda).
  6. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem, zabezpieczyłam je mgiełką i serum Bioelixire, a na końcu rozczesałam szczotką z włosia dzika.

Efekty:


Włosy są dzisiaj bardzo miękkie, gładkie i nareszcie nawilżone.


Czy Wasze włosy lubią humektanty w dużych ilościach?


Pozdrawiam,






edit:
Słońce wróciło!

Komentarze

  1. Ileż razy mogę to powtarzać, no ale.. piękne! :) i takie długie już.

    OdpowiedzUsuń
  2. W słońcu prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na szczęście znalazłam fotografa :)

      Usuń
  3. Śliczne. Moje włosy kochają humektanty.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z humektantami jest różnie, raz super innym razem bardzo średnio ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie. Bardzo puchatych włosów, po przesadzeniu z ilością, nie lubię ;)

      Usuń
  5. Moim wszystko jedno, twoje wloski sa cudnee:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku..Twoje włosy zawsze wyglądają super :) Moje najbardziej lubią humektanty w połączeniu z emolientami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie zawsze. :)
      Takie połączenie to chyba najlepsza opcja.

      Usuń
  7. Moje włosy nie przepadają za nawilżaczami, dlatego używam ich stosunkowo rzadko.
    Przepiękna tafla :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety humektanty ostatnio robią więcej szkód :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wystarczy obecna pogoda, moje włosy zmieniły się na puchate :3

      Usuń
  9. Dobrze, że udało się odzyskać ich kondycję. Wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie trudniej.
      Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty