Aktualizacja włosowa - marzec 2015 || Akcja "Zapuśćmy się na wiosnę"

Witajcie!
Marzec był bardzo łaskawy dla moich włosów, pomimo częstego kontaktu z deszczówką. Włosy pod koniec miesiąca zaczęły się plątać, ale po oczyszczaniu wszystko wróciło do normy. Od długiego czasu nie farbowałam grzywki, odrosty ogółem mam koszmarne i pewnie niektóre z Was stwierdziłyby, że są zaniedbane... A tak naprawdę zamierzam zmienić kolor włosów. Jutro będę je rozjaśniać i zobaczę co z tego wyjdzie. Oby nie zielony. Mam zamiar skończyć z jasnym brązem. Pierwsze efekty jutro, a teraz podsumowanie marca.

Kosmetyki, których używałam w marcu:

  • Szampony: Biovax Keratyna + Jedwab, Green Pharmacy pokrzywowy, Garnier Awokado i Karite
  • Odżywki: Isana Oil Care, Biovax BB Naturalne Oleje, Garnier Ultra Doux z olejkiem arganowym i kamweliowym
  • Maski: Biovax Gold, Biovax Latte, Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  • Oleje: olej rycynowy, olej kokosowy, olej rzepakowy, Alterra Migdały i papaja
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, Bioelixire Argan Oil, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Wcierka: Alpicort E
  • Inne: żółtko, miód, rumianek, sok z cytryny

Pielęgnacja włosów w marcu:

  • Włosy myłam średnio co 2 dzień. 
  • Stosowałam zawsze metodę OMO (kolejność odżywek różna).
  • Oleje stosowałam prawie przed każdym myciem.
  • Maskę nakładałam raz w tygodniu.
  • Włosy suszyłam suszarką zimnym nawiewem.
  • Końcówki zabezpieczałam po każdym umyciu, a resztę włosów (nie zawsze) spryskiwałam ochronnie mgiełką.
  • Włosy rozczesywałam najczęściej szczotką z włosia dzika, a później Tangle Teezerem.
  • Suplementy: Ecomer Gold i coś, czego nazwy nie pamiętam... :P

Miesiąc w zdjęciach (chronologicznie):

 
 

Porównanie włosów miesiąc temu i dziś:

Dzisiejsza pielęgnacja: odżywka Garniera z olejkiem arganowym i kameliowym, a później oczyszczanie Garnierem AiK, suszenie zimnym nawiewem, czesanie i tyle, bez silikonów. 


po lewej: miesiąc temu, po prawej: dzisiaj

Długość miesiąc temu: 
70 cm (od czubka głowy)
82 cm (od czoła)
Przyrost:
3 cm
Podcięcia: 
-
Długość teraz:
73 cm (od czubka głowy)
 85 cm (od czoła)


Inne zdjęcia z dzisiaj:

po lewej tuż po suszeniu, po prawej po koczku bez gumek i spinek

Jaki był Wasz przyrost w tym miesiącu? 

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Niestety dzisiaj w ogóle się skręt nie trzymał xD

      Usuń
  2. bardzo duży przyrost! mi w dwa miesiące tyle urosły :D Twoje włosy jak są pofalowane wyglądają mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mierzyłam je dużo razy, bo nie wierzyłam, że aż tyle urosły.^^

      Usuń
  3. Jejku ! Są piękne :) Świetna długość

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, 3 cm ?! U mnie aż tyle nie rosło w najlepszym momencie życia włosów w czasie kuracji drożdżowej ;D Bardzo biovax-owa pielęgnacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tylko drożdże w tabletkach. Po nich takiego efektu nie ma xD
      Moje włosy jakoś tak lubią Biovaxy :)

      Usuń
  5. Wow, gratuluje Kochana, rewelacyjny przyrost :) Jestes pierwsza, ktora uzyskala w tym m-cu 3 cm. - po tym, jak ogladam relacje. Ciekawe, czy komus jeszcze sie udalo :) 3mam kciuki za rozjasnianie i czekam na sprawozdanie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z rozjaśnianiem to był taki mały żarcik. Będę co prawda starać się trochę zmienić kolor, ale naturalnie. :)

      Usuń
  6. Świetny przyrost, też bym chciała dobić do 3 cm:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty