Niedziela dla włosów (45) - Biovax Diamond

Witajcie!
Ostatnio kupiłam kolejnego mini Biovaxa i postanowiłam go wypróbować podczas niedzieli dla włosów. Odbyła się ona co prawda w sobotę, ale dopiero dzisiaj udało mi się napisać posta.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywki: Garnier Awokado i karite
  • Maski: Biovax Diamond
  • Oleje: Kesh King
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil

Pielęgnacja:

  1. W piątek wieczorem nałożyłam na włosy olej Kesh King.
  2. Wczoraj rano na włosy nałożyłam Biovax Diamond.
  3. Po około godzinie umyłam głowę szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  4. Na długość włosów nałożyłam odżywkę Garnier AiK.
  5. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  6. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire.
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je szczotką z włosia dzika, a później Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Włosy były gładkie, dosyć dociążone, ale też trochę sztywne. Ogółem fajny efekt. 


Miałyście Biovaxa Diamond? Jak się sprawdził? 
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. śliczne masz włosy. Zazdroszczę :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy prezentują się pięknie! Wciąż pamiętam moment kiedy założyłaś bloga i naprawdę tak się zmieniły na plus od tego czasu! super. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Fajnie, że ktoś poza mną widzi tą zmianę. :)

      Usuń
  3. Narzie miałam tylko Pearl, ale chce wypróbować jeszcze chodź jedną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wypróbowałam już 3. :) Nie używałam jeszcze właśnie Pearl'a i Orchid.

      Usuń
  4. Swietnie sie prezentuja :) nie mialam jeszcze tej maski ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty