Niedziela dla włosów (41) - miód i płukanka rumiankowa


Witajcie!
Dzisiaj podczas niedzieli dla włosów postanowiłam wypróbować płukanki rumiankowej. Dlaczego? Otóż dlatego, że jeszcze jej nie próbowałam, a znalazłam rumianek w szafce z mniej używanymi herbatkami.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Keratyna + Jedwab 
  • Odżywki: Biovax BB Naturalne Oleje
  • Maski: Biovax Latte
  • Oleje: oliwa z oliwek, olej rycynowy, olej kokosowy
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Inne: miód, sok z cytryny, rumianek

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej kokosowy.
  2. Dziś rano na suche włosy nałożyłam maskę: łyżka miodu + łyżeczka oliwy z oliwek + trochę soku z cytryny + łyżeczka oleju rycynowego. 
  3. Po godzinie umyłam głowę szamponem Biovax Keratyna + Jedwab.
  4. Na długość włosów nałożyłam odżywkę Nivea Hydro Care. 
  5. Spłukałam włosy chłodną wodą i na koniec polałam je płukanką rumiankową. 
  6. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire i spryskałam całe włosy mgiełką. 
  7. Włosy suszyłam suszarką zimnym nawiewem przez chwilę, resztę pozostawiłam do wyschnięcia i rozczesałam je Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Włosy dzisiaj są gładkie, puszyste, miękkie i dosyć dociążone. Nie suszyłam całości, więc na końcach się trochę pofalowały, a dodatkowo jeszcze są trochę wilgotne.
 zdjęcie po lewej po chwili w koczku bez gumek i spinek


Lubicie używać miodu w pielęgnacji włosów?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Lubię dodawać miód do maski. Włosy są po nim bardzo mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę bardziej miękkie miałam po kakao. :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają :) U mnie niestety dzisiaj armagedon :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladnie:) jeszcze nie robilam plukanki rumiankowej, podobno rozjasnia wlosy, a tego nie chce:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No właśnie wiem, ale po jednym razie na nic takiego nie liczę :)

      Usuń
  4. Jakby mi kazali wybrać jeden produkt, który mogę dodawać do masek to na pewno byłby to miód, w drugiej kolejności olej. Uwielbiam działanie miodu na włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na pierwszym miejscu wciąż olej. :)

      Usuń
  5. Ja ostatnio jestem zakochana w miodzie - dodaję do większości masek. I może mi się wydaje, ale czy rumianek nie rozjaśnia włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć rozjaśnia, ale po jednym razie raczej nic nie zdziała. :)

      Usuń
  6. Wyglądają pięknie :) widzę, że często dostarczasz włosom odżywczych składników z olei :) ja nie zawsze mam na to czas ale będę musiała się poprawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No właściwie olejuję prawie przed każdym myciem. :)

      Usuń
  7. Swietnie sie prezentuja :) Lubie miod, jako dodatek, choc nie jest to moj ulubieniec w pielegnacji wlosowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym tygodniu też robiłam maskę z miodem :). Włosy bardzo ładnie błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. po zdjęciach świetnie się prezentują, widać że Twoje włosy lubią złożoną pielęgnację :) również lubię dodać miodu do pielęgnacji, włosy fajnie reagują, są nawilżone, bardziej dociążone. Tutaj na tych zdjęciach włosy są widocznie nawilżone i zadowolone :)
    ps obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty