Niedziela dla włosów (38)


Witajcie!
Dzisiaj postanowiłam wypróbować nowy sposób nakładania maski, który opublikowała ostatnio Anwen. Poza tym zrobiłam coś złego i postanowiłam rozczesać włosy na mokro. Przeżyły.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Keratyna +  Jedwab
  • Odżywki: Isana Oil Care, Biovax BB Naturalne Oleje 
  • Maski: Biovax Gold 
  • Oleje: olej Alterra Migdały i papaja
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil 

Pielęgnacja

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej Alterry.
  2. Dziś rano nałożyłam na długość wprasowując dłońmi maskę Biovax Gold.
  3. Po godzinie spłukałam wszystko ciepłą  wodą i użyłam odżywki Isana Oil Care.
  4. Głowę umyłam szamponem Biovax Keratyna + Jedwab.
  5. Na długość włosów nałożyłam znowu wprasowując odżywkę Biovax BB Naturalne Oleje.
  6. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  7. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire.
  8. Rozczesałam włosy na mokro i wysuszyłam je suszarką zimnym nawiewem. 

Efekty:

Rozczesywanie na mokro o dziwo było bardzo proste i bezproblemowe.
Włosy dzisiaj były gładziutkie, lejące i dociążone. Końcówki jednak na zdjęciach wyglądają na niezdyscyplinowane, ale na żywo nic takiego nie zauważyłam o_O
Złapałam żabką prawie wszystkie moje krótsze włosy z przodu, żeby Wam pokazać (nie wliczając grzywki i pasm o długości do "buzi")

Udało mi się dzisiaj uchwycić moje "nie już tak czarne" włosy na zdjęciu. Na zdjęciu widać te refleksy, które ja ostatnio widuję.
Wybaczcie za jakość, ale kolory widać. Oczywiście te najbardziej na prawo to czerwona grzywka 

Jak minęła Wam niedziela?

Pozdrawiam,


PS: Jutro mam urodziny. ;))

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego na jutro :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku pomyślałam ,,ile tych kosmetyków!'' , ale widzę, że się opłacało, bo włosy wyglądają świetnie :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No dzisiaj jakoś same gotowe rzeczy :)

      Usuń
  3. Włosy pięknie się prezentują,wyglądają na takie gładziutkie :)
    Do jutra już niedaleko,wiec Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ze udalo Ci sie wylapac wlosieta w swietle dziennym, pieknie sie prezentuja :)
    Kochana, spelnienia marzen - rowniez tych wlosowych i blogowych, duzo zdrowia, 100 lat :) :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Teraz będzie tylko coraz więcej zdjęć z dobrym światłem. :)

      Usuń
  5. Widzę jakiś wysyp Alterry, dokładnie tej wersji :) Też ostatnio ją kupiłam, były przecenione.
    Jutro chyba jakieś urodziny się szykują,a więc STO LAT! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Urodziny już dzisiaj. ;)
      No właśnie kupiłam ją dlatego, że kosztowała 10 zł ;D

      Usuń
  6. I znów trafiłam do Ciebie od Anwen :D Oglądają linki z niedzieli szukałam włosków troszkę podobnych do swoich i proszę gdzie trafiłam! :) Też zaczęłam próbować sposób nakładania maski jak i Anwen, narazie dużej różnicy nie widzę - ale na efekt zawsze trzeba poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.
      No właśnie z tym efektem to może potrwać. ;D

      Usuń
  7. W świetle dziennym kolor również fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niby wszystkie zdjęcia w świetle dziennym, a różnica w kolorze duża. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty