Niedziela dla włosów (39) - jajko i humektantowy Biovax

Witajcie!
Po niezbyt udanej pierwszej próbie użycia maski humektantowej Biovaxu, postanowiłam ponownie spróbować nałożyć ją na włosy. Tym razem o dziwo efekt był zupełnie inny...

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Keratyna + Jedwab 
  • Odżywki: Isana Oil Care, Biovax BB Naturalne Oleje 
  • Maski: Biovax do włosów suchych i zniszczonych 
  • Oleje: olej rycynowy, olej rzepakowy (tłoczony na zimno)
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil 
  • Inne: żółtko

Pielęgnacja:

  1. Dziś rano nałożyłam na włosy maskę: żółtko + łyżeczka oleju rzepakowego + trochę oleju rycynowego + łyżka maski Biovax do włosów suchych i zniszczonych 
  2. Po godzinie spłukałam maskę i skorzystałam z metody OMO: Isana Oil Care, Biovax Keratyna + Jedwab, Biovax BB Naturalne Oleje.
  3. Następnie spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  4. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire.
  5. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je szczotką z włosia dzika a później Tangle Teezerem. 

Efekty:

Włosy dzisiaj są bardzo dobrze nawilżone, mięciutkie i gładkie. Zupełnie inne niż po pierwszym użyciu Biovaxa do włosów suchych i zniszczonych.. :)

Wydaje mi się, że włosy dzisiaj są zdecydowanie w porządku. Może tylko minimalnie za lekkie.



Jak mija Wam Dzień Kobiet?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Pieknie;) widze, ze bardzo lubisz biovaxy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Moje włosy je polubiły, więc się ich trzymam.

      Usuń
  2. U mnie ta maska Biovax niestety w ogóle się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem po niej miałam mega puch. :)

      Usuń
  3. Twoje włosy imponują swoją długościa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie niestety wciąż są za krótkie ;)

      Usuń
  4. Wygladaja bardzo ladnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie wygladaja, super, ze kolejne podejscie udane :) U mnie Dzien Kobiet spedzony z Corka na "kobiecych" zabiegach pielegnacyjnych i ogladaniu filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też się cieszę, że eksperymenty coraz częściej kończą się dobrze. :D

      Usuń
  6. świetnie wyglądają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ja lubię oglądać Twoje włosy! :) Są idealne. Błyszczące i gęste <3 U mnie Biovaxy dają jednie puch, niestety.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty