Niedziela dla włosów (40) - minimalizm


Witajcie!
Dzisiejsza niedziela była bardzo minimalistyczna, gdyż około 7 rano musiałam być już gotowa do wyjścia. Postanowiłam więc po prostu użyć metody OMO i jako O użyć kupionej przeze mnie w tym tygodniu odżywki Garniera z olejkiem arganowym i kameliowym.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Keratyna + Jedwab
  • Odżywki: Garnier Ultra Doux z olejkiem arganowym i kameliowym
  • Oleje: olej kokosowy
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, mgiełka Glisskur Oil Nutritive (nowa wersja)

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej kokosowy. 
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i użyłam odżywki Garniera. 
  3. Głowę umyłam szamponem Biovax Keratyna + Jedwab.
  4. Na długość włosów nałożyłam ponownie odżywkę Garniera.
  5. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  6. Zabezpieczyłam końcówki serum Garniera i spryskałam całe włosy mgiełką. 
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je najpierw szczotką z włosia dzika, a później Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Ostatnio minimalizm (można powiedzieć, że codzienna pielęgnacja) sprawdza się bardzo dobrze. Włosy były dociążone, błyszczące i gładkie. 
Zdjęcia były robione po 10 godzinach podróży, więc włosy nie są już tak idealne. Poza tym aparat został zabrany na wycieczkę i musiałam zrobić zdjęcia telefonem, oczywiście siostra nie chciała mi pomóc, więc na zdjęciach widać dziwne poświaty od jasnej kanapy.


Jak u Was sprawdza się minimalistyczna pielęgnacja?
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Rzeczywiście wyglądają na bardzo gładkie i dociążone;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej jeszcze nie było widać tak tych odstających włosków :)

      Usuń
  2. Pokazuj je częściej w świetle:) Bardzo fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i minimalistyczna ta Twoja nadziela, ale efekt i tak świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że taka minimalna pielęgnacja służy włosom bardziej niż tona kosmetyków jednego dnia. W świetle wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio rzeczywiście po małej ilości kosmetyków lepiej wyglądają.
      Dziękuję. :)

      Usuń
  5. Pieknie sie prezentuja, widac, ze minimalizm zdecydowanie im sluzy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty