Niedziela dla włosów (12)


Witajcie!
Od soboty jestem poza domem u rodziny i dopiero dziś znalazłam czas, żeby zająć się włosami. Rano byłam nad morzem, więc włosy umyłam dopiero po powrocie. A zdjęcia zrobiłam po godzinnym jeżdżeniu na rolkach, w międzyczasie padało, więc włosy wyglądają trochę gorzej niż tuż po myciu.
Jako bonus pokażę Wam moje włosy po samym szamponie i odżywce.

Zdjęcie wykonane było wczoraj podczas spaceru (na plaży). Wiało tak mocno, że włosy fruwały we wszystkie strony.

Oto i ono ;)

A teraz przejdźmy do dzisiejszej pielęgnacji.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Oleje: arganowy
  • Szampon: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywka: Garnier Awokado i karite, Garnier Olejek arganowy i żurawina
  • Maska: Biovax Naturalne Oleje + olej kokosowy + olej arganowy + gliceryna
  • Zabezpieczanie: serum Garnier Fructis Goodbye Damage i mgiełka Glisskur Ultimate Repair (czarna)

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj nałożyłam na włosy olej arganowy. 
  2. Na drugi dzień przed myciem wybrałam się jeszcze na plażę, miałam tonę piasku we włosach. Wyczesałam piasek i na włosy nałożyłam maskę wymieszaną z olejami i gliceryną. 
  3. Po ponad godzinie spłukałam maskę i na długość włosów nałożyłam odżywkę Garnier AiK. 
  4. Umyłam skalp szamponem Biovax. 
  5. Na włosy nałożyłam Garniera z olejkiem arganowym i żurawiną. 
  6. Spłukałam włosy chłodną wodą. 
  7. Końcówki zabezpieczyłam serum Garniera i spryskałam włosy mgiełką Glisskur. 
  8. Włosy wysuszyłam zimnym nawiewem (tył zostawiłam do doschnięcia).

Efekty


Z lewej: bez lampy, z prawej: z lampą.

Przepraszam za tło, ale tu było dobre światło, bo dzisiaj nad morzem pochmurno. 


Byłyście już w tym roku nad morzem?

Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Coraz piękniej się prezentują!
    Miałam być nad morzem ale nie wypaliło, żałuję bo kooocham Bałtyk :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Też widzę zdecydowaną poprawę, ale jeszcze długa droga przede mną. :)
      Ja nad Bałtyk jeżdżę co roku. Trzeba odwiedzać rodzinę. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty