Zdjęcia z wyjazdu - Skalne Miasto


Witajcie!
Ostatnia włosowa niedziela nie odbyła się przez wyjazd, na którym nie było czasu ani sensu zajmować się włosami, bo pogoda była kiepska.
Dopiero dziś znalazłam czas, żeby coś napisać. Ponad tydzień spędziłam na programowaniu obsługi semaforów i pamięci dzielonej oraz napisaniu konsolowej gry kółko i krzyżyk. Nareszcie mogę chwilę odetchnąć. Postanowiłam więc podzielić się zdjęciami z wyprawy na Szczeliniec Wielki i do Skalnego Miasta. Byłam już wcześniej w tych miejscach, ale wciąż zachwycają pięknem przyrody i otaczającego krajobrazu.

Miłego oglądania!




























W jakim ciekawym miejscu ostatnio byłyście?

Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia! Masz talent do ich robienia :) A skalne to przepiękne miejsce, wstyd sie przyznać, ale nigdy nie byłam w górach :( a chciałabym byc bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję.
      Mam nadzieję, że w końcu uda Ci się odwiedzić jakieś piękne miejsce w górach. :)

      Usuń
  2. Masz rękę do robienia zdjęć. ;) Są przecudne! Chociaż sama mam do gór 2 godzinki drogi to niestety rzadko bywam. Piękne miejsce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja do najbliżej położonych chyba też mam z 2 h. Ale bardzo często jeżdżę na górskie wycieczki, a w Pieninach mam rodzinę. :)

      Usuń
  3. Kurcze, jak tam pięknie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te chmury, byłoby jeszcze piękniej.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty