Aktualizacja włosów - podsumowanie kwietnia 2014


Witajcie!
Ostatnia włosowa niedziela nie mogła się odbyć z powodu wyjazdu na wesele. :) Zdecydowanie dobrze się bawiłam, z przyjęcia weselnego wróciłam o 4 rano, a w niedzielę do północy byłam na poprawinach. Nie było czasu na rozpieszczanie włosów.

Dzisiaj druga z kolei aktualizacja włosowa. W kwietniu zauważyłam u siebie wzmożone wypadanie włosów, miałam także przerwę od brania drożdży w tabletkach.

Kosmetyki, których używałam w kwietniu:
  • Szampony: Syoss Oleo Intense, suchy szampon Batiste
  • Odżywki: Garnier awokado i masło karite, Garnier morela i olejek migdałowy, Syoss Oleo Intense
  • Maski: Biovax naturalne oleje, Argan Vitamin Mask (maska, którą mama przywiozła z Izraela)
  • Oleje: olej arganowy Bielenda, olej z awokado Bielenda i oliwa z oliwek
  • Wcierki: wcierka z pilokarpiną, wyciągiem z drzewa chinowego i capsici
  • Zabezpieczanie: jedwab Green Pharmacy, Argan Oil Serum z Bioelixire, mgiełka GlissKur Liquid Silk, olej z awokado Bielenda
  • Inne: "glutek" z siemienia lnianego, farba L'Oreal Casting Creme Gloss granatowa czerń, Palette Color Shampoo

Pielęgnacja włosów w kwietniu:

  • Dodawałam siemię lniane do różnych posiłków.
  • Włosy myłam zazwyczaj co drugi dzień, zawsze nakładałam odżywkę. 
  • Maskę stosowałam raz w tygodniu.
  • Po każdym myciu zabezpieczałam końcówki.
  • Oleje zwykle stosowałam co drugie mycie.
  • Kilka razy podcięłam rozdwojone końcówki.
  • Starałam się nie suszyć włosów suszarką.
  • Dosłownie kilka razy wyprostowałam fragment grzywki.
  • Włosy czesałam Tangle Teezerem, na zmianę z normalną szczotką.

Plany na maj:

  • Chcę powrócić do drożdży w tabletkach.
  • Zaczynam brać Ha-Pantoten.
  • Dołączyłam do akcji Anwen: maj miesiącem maseczek, więc przez kolejny miesiąc będę stosować maski 2 razy w tygodniu.

Zdjęcia:

Zdjęcia wykonane w świetle dziennym bez lampy błyskowej.


Komentarze

  1. Jak sprawuje się u Ciebie biovax oleje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po masce włosy są bardzo miękkie i błyszczące. Myślę, że moje włosy ją bardzo lubią :) U mnie bardzo wiele zależy od tego co zrobię z włosami po myciu. Jak wysuszę są mega wygładzone, a tak jak dziś (naturalne suszenie) kończy się różnie. :)

      Usuń
    2. Pytam z ciekawości, bo u mnie się nie sprawdziła ani trochę. Oddałam ją przyjaciółce w zamian za glorię. ;) Dobrze, że blogujesz, dawno Cię tutaj nie było. ;)

      Usuń
    3. Postaram się częściej coś wstawiać. ;)

      Usuń
    4. Lubię czytać Twoje posty. A co do samej treści to podziwiam Cię za ilość rzeczy/czasu/chęci i w ogóle wszystkiego, co poświęcasz dla swoich włosów. Ja w tym temacie jestem totalną minimalistką.

      Usuń
    5. Rzeczy mam przede wszystkim dzięki mamie, która jest dermatologiem. A czasu dla urody staram się teraz znajdować jak najwięcej, gdyż kiedyś prawie w ogóle o siebie nie dbałam. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty