Aktualizacja włosowa - podsumowanie maja i czerwca 2015

Witajcie!
Wybaczcie mi tak długą nieobecność. Studia mnie pochłonęły, ale dzięki temu zaliczyłam wszystko w pierwszym terminie i mogę cieszyć się wakacjami. Przez ten czas zaglądałam na Wasze blogi, ale rzadko komentowałam.
Moja włosowa pielęgnacja nie była jednak uboższa niż zwykle.  Starałam się zawsze znaleźć chwilę czasu na nałożenie oleju przed spaniem.

Kosmetyki, których używałam w maju:

  • Szampony: Tołpa Green wzmacnianie, Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywki: Garnier Oil Repair 3, Garnier z olejkiem arganowym i kameliowym
  • Maski: Isana Professional Effektiv-Kur Oil Care, Biovax Diamond, Biovax do włosów suchych ze skłonnością do wypadania
  • Oleje: olej Kesh King, olej lniany, olej rycynowy
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil, mgiełka Glisskur Oil Nutritive, Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Wcierka: -
  • Inne: nafta kosmetyczna Anna z pokrzywą, kakao, cynamon, żółtko jajka, gliceryna, sok z cytryny, kiwi

Kosmetyki, których używałam w czerwcu:

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje, Biovax Złote algi i kawior
  • Odżywki: Garnier Oli Repair 3, Garnier Oleo Repair, Garnier z olejkiem arganowym i kameliowym
  • Maski: Biovax Latte, Kallos Keratin
  • Oleje: olej arganowy, olej Kesh King, Alterra Migdały i papaja
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, Bioelixire Argan Oil
  • Wcierka: -
  • Inne: Cerkogel, truskawki

Pielęgnacja włosów w maju i czerwcu:

  • Włosy myłam zwykle w każdy dzień roboczy oprócz środy
  • Stosowałam zawsze metodę OMO (kolejność odżywek różna).
  • Oleje stosowałam średnio co 2 mycia.
  • Przynajmniej raz w tygodniu nakładałam na włosy maskę przed myciem włosów.
  • Włosy suszyłam suszarką zimnym nawiewem. 
  • Końce zabezpieczałam po każdym umyciu.
  • Włosy rozczesywałam najczęściej sczotką z włosia dzika (i później czasem Tangle Teezerem).
  • Suplementy: Priorin Extra w maju (nieregularnie), siemię lniane i pestki dyni dodawane do jedzenia

Plany na lipiec:

  • Ochrona przed słońcem
  • Używanie ręcznika z mikrofibry (już zaczęłam w zeszłym tygodniu)
  • Prostowanie keratynowe

Maj i czerwiec w zdjęciach (chronologicznie):



 

Porównanie włosów 2 miesiące temu i dziś:


pierwsze po lewej: miesiąc temu, kolejne: dzisiaj


 

Podsumowanie akcji zagęszczania włosów z happysunny

W lutym bieżącego roku dołączyłam do akcji zagęszczania u happysunny. Dziś nadszedł czas na podsumowanie.
Obwód kucyka:
luty: ~8 cm, teraz: ~8,5 cm
Długość włosów:
luty: 70 cm, teraz: 76,5 cm
(mierzone od czubka głowy)

 
luty i teraz

luty i teraz

Podczas akcji stosowałam przede wszystkim wcierki, na początku wcierkę z polikarpiną, tincturą capsici oraz tincturą chinchonae, a później Alpicort E. Poza tym brałam suplementy takie jak: Ecomer Gold oraz Priorin Extra, poza tym do potraw dodawałam pestki dyni oraz siemię lniane.

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. no pielęgnacja była bardzo bogata i całkiem duzo kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie wypisałam wszystkich. Nie pamiętam niestety, czego jeszcze używałam. :D

      Usuń
  2. ale masz super długie włosy :P też takie chce :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie studentki blogerki wróciłyśmy po sesji na blogi;D Widać sporą różnicę w grubości warkocza i długości włosów:) I coraz mniej widać cieniowanie;) Zaciekawiłaś mnie tymi wcierkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja zawsze tak wciąga połowę blogosfery. XD

      Usuń
  4. Pielęgnacja bardzo urozmaicona - moje włosy też lubią zmiany. Poza tym, mam wrażenie że dolna partia włosów się wyrównała i wygląda to moim zdaniem bardzo estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jasnych koszulkach jeszcze nie jest idealnie, ale na pewno coraz lepiej to wygląda :)

      Usuń
  5. Cudownie sie prezentuja :) Gratuluje Kochana zageszczenia i zdanych egzaminow :)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty