TAG Liebster Blog Award vol. 2


Witajcie!

Dawno mnie tu nie było, miałam bardzo dużo zajęć i włosy zeszły na trochę dalszy plan. Dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na zaległe pytania z Liebster Blog Award, bo dostałam kolejną nominację i hurtowo wymyśliłam odpowiedzi na wszystkie pytania.

Jutro mam zamiar zrobić aktualizację włosową.


Bardzo dziękuję za Wasze nominacje.

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A oto odpowiedzi na Wasze pytania:

Pytania od Karoliny

1. Od kiedy jesteś włosomaniaczką i co sprawiło, że się nią stałaś?

Włosomaniaczką jestem od (końca) grudnia 2013 roku. Byłam bardzo niezadowolona przede wszystkim z długości moich włosów, więc zaczęłam szukać sposobów, jak przyspieszyć porost. Trafiłam wtedy przypadkowo na bloga Anwen, no i się zaczęło.

2. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? Za co go cenisz?

Trudne pytanie. Chyba odżywka Garnier Awokado i karite, za to, że tak tani kosmetyk może tak wygładzać włosy.

3. Wolisz kupować gotowe kosmetyki, używać półproduktów czy może robisz domowe kosmetyki?

Nawet włosomaniactwo z gotowych kosmetyków zajmuje dużo czasu, więc zwykle kończy się tylko na tym, ale w weekendy staram się dodawać do masek półproduktów lub tworzyć je z jakichś produktów, które znajdę w kuchni. :D

4. Największy włosowy niewypał?

Ścięcie włosów w podstawówce, długość ponad ramiona zdecydowanie do mnie nie pasuje, a moje włosy wyglądały jak hełm.

5. Jaki jest Twój włosowy ideał? Czy jest ktoś, na kim się wzorujesz?

Dużo jest pięknych włosów i nie mogłabym się zdecydować. Nie wzoruję się na nikim, ciężko by było, gdyż każde włosy są inne, a swoje czarno-czerwoną fryzurkę sama sobie kiedyś wymyśliłam i wciąż ją lubię.

6. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?

Półokrągła grzywka (odwrócone u) i długie proste włosy.

7. Od kiedy blogujesz? Co sprawiło, że postanowiłaś założyć bloga?

Założyłam bloga w kwietniu tego roku. Chciałam mieć jakiś włosowy pamiętnik online, a wiedziałam, że trudno mi się będzie zmotywować do pisania dla samej siebie, więc postanowiłam pisać dla Was. Przy okazji zakładam, że serwery Google'a są w stanie dłużej przechowywać moje dane niż ja sama. ;P

8. Jaka jest najlepsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytałeś? Czy jest warta polecenia jej innym?

Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia. Zawsze wolałam czytać opowiadania na blogach albo jakieś komiksy i w swoim życiu nie przeczytałam za dużo książek. A teraz na czytanie dla przyjemności nie mam nawet czasu.

9. Jaka jest Twoja wymarzona praca?

Chyba grafik komputerowy. Lubię rysować, no i projektować również.

10. Jak spędzasz swój czas wolny? Wolisz spędzać go aktywnie czy w domu?

Ostatnio nie mam czasu wolnego. No prawie.
Wolny czas raczej zwykle spędzam w domu, chociaż chciałabym to bardzo zmienić. Zwykle wtedy gram, bo kiedy indziej się nie da. :D


11. Lubisz gotować? Pochwal się jakimś przepisem, który wychodzi Ci najlepiej.

Lubię. Moim popisowym daniem ponoć jest spaghetti. Głównie dlatego, że robię je bardzo po swojemu i nie ma w nim żadnych podpatrzonych u mamy trików.

Wyobraźcie sobie tylko, że ja nie lubię pomidorów! Ale przetwory z pomidorów uwielbiam. Takie to bez sensu, ale nic na to nie poradzę. 

Moje spaghetti składa się z: pełnoziarnistego makaronu typu spaghetti (zwykle jest to ten z Lubelli), mięsa z kurczaka (pokrojony w kostkę, usmażony na patelni z cebulą i przyprawiony ziołami, papryką i przyprawą do kurczaka), no i sosu, tak, pomidorowego, ale w związku z tym, że nie lubię świeżych pomidorów, to robię go na zasmażce (czy zawsze musi być zdrowo?) z przecieru pomidorowego ziołowego (Pudliszki), przyprawiając tym, co w chwili obecnej mi się spodoba, ale jak mam to zawsze dodaję oregano. Zwykle sos jest bardzo gęsty (takie moje zboczenie, no i nienawiść do rzadkich sosów, które mogłyby być zupą). Dodatkowo, w zależności od posiadanych produktów, na talerzu ląduje pokrojona w kostkę papryka, pestki dyni, siemię lniane, słonecznik i oczywiście potarty ser.


Pytania od  Storm

1. Jakie są Twoje pasje?

Głównie rysowanie i fotografia, no i gry komputerowe.

2. Włosy farbowane czy naturalki?

Sama nie lubię swojego koloru włosów, ale jeśli kolor jest ładny, to oczywiście naturalki.
Z drugiej strony podobają mi się nienaturalne barwy, np. niebieski.


3. Kosmetyk, który zawsze masz przy sobie to...?

Żaden. :)

4. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

(powtórzone pytanie)
Założyłam bloga w kwietniu tego roku. Chciałam mieć jakiś włosowy pamiętnik online, a wiedziałam, że trudno mi się będzie zmotywować do pisania dla samej siebie, więc postanowiłam pisać dla Was. Przy okazji zakładam, że serwery Google'a są w stanie dłużej przechowywać moje dane niż ja sama. ;P


5. Twój ulubiony kolor to...?

Czarny. Nie mówcie, że to nie kolor, przecież Natanek twierdzi, że jest inaczej. :D

6. KWC, który kompletnie się u Ciebie nie sprawdził to...?

Nie mam zielonego pojęcia, co się zalicza do KWC, ale nie sprawdził się u mnie szampon Babydream, plątał włosy i podrażnił skórę głowy.

7. Jaką cechę u ludzi cenisz najbardziej?

Szczerość.

8. Jaki jest Twój włosowy ideał?

(powtórzone pytanie)
Dużo jest pięknych włosów i nie mogłabym się zdecydować.


9. Jak często chodzisz do drogerii?

Mieszkam nad Rossmannem..., ale nie chodzę do niego codziennie. W zależności od potrzeb, raz na 1/2 tygodnie.

10. Mieszkasz w mieście czy na wsi?

W tygodniu w mieście, w dowodzie (i w weekend) na wsi. ;)

11. Opisz się jednym słowem.

Dziwna.

Pytania od Szmaragdu

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

(powtórzone pytanie)
Założyłam bloga w kwietniu tego roku. Chciałam mieć jakiś włosowy pamiętnik online, a wiedziałam, że trudno mi się będzie zmotywować do pisania dla samej siebie, więc postanowiłam pisać dla Was. Przy okazji zakładam, że serwery Google'a są w stanie dłużej przechowywać moje dane niż ja sama. ;P


2. Bez czego nie mogłabyś żyć?

Chyba bez kartki i ołówka, gdyby zabrali mi komputer byłoby jeszcze w porządku, ale bez kartek już nie miałabym co robić i zanudziłabym się na śmierć.

3. Ulubiona pora roku? i dlaczego !

Zima, ale musi być to zima ze śniegiem. Pięknie wygląda wtedy okolica mojego domu rodzinnego. No i lubię sobie pojeździć na nartach.

4. Jak lubisz spędzać czas wolny?

(powtórzone pytanie)
Ostatnio nie mam czasu wolnego. No prawie.

Wolny czas raczej zwykle spędzam w domu, chociaż chciałabym to bardzo zmienić. Zwykle wtedy gram, bo kiedy indziej się nie da. :D


5. Miejsce na świecie, które Cię oczarowało?

To trudne pytanie, bo byłam w wielu pięknych miejscach, ale szczerze mówiąc były to chyba Tatry Zachodnie.
Dowody zdjęciowe:



6. Rzecz, bez której nie wychodzisz z domu?

Telefon. Chociaż zdarzyło mi się i wychodzić bez niego. :)

7. Jakie blogi lubisz przeglądać?

Blogi, na których mogę pooglądać piękne włosy.

8. Twoje sposoby na nudę?

Ostatnio jest zbyt dużo pracy, żebym mogła się nudzić. Jeśli już się nudzę, to gram na komputerze albo oglądam jakiś film.

9. Gdy nie ma prądu... ??

Jeśli nie ma w ciągu dnia: używam wszystkich urządzeń aż do rozładowania baterii
W nocy: Najpierw biorę telefon do ręki, zapalam latarkę i poszukuję świeczki i innych domowników, którzy być może utknęli bez światła, a potem zwykle idę się kąpać i spać. :D


10. Ulubione danie?

Spaghetti, moje, w końcu doprawiam tak, żeby mi smakowało.

11. Lubisz swoją pracę?

Nie mam pracy :3



To już wszystkie (jak na razie) nominacje.

Ja nie będę kolejny raz nominować, bo nawet nie mam weny do wymyślania pytań, więc to tyle. :)



Pozdrawiam,


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty