Aktualizacja włosowa - podsumowanie listopada 2014



Witajcie!
Pora na kolejną aktualizację włosową. Przez ten miesiąc włosy były trochę zaniedbane, szczególnie że zdarzyło mi się nawet nie zrobić jednej włosowej niedzieli. Miesiąc był bardzo pracowity i o dziwo włosy wybaczyły mi ograniczoną pielęgnację. Nie puszyły się, były dociążone, co zawdzięczam chyba używaniu odżywki Biovax BB, którą w końcu udało mi się kupić.
W połowie miesiąca dostałam od mamy suplement diety Priorin Extra i zaczęłam go testować.

Zanim przejdę do podsumowania, pochwalę się, że mam nową zabawkę. W końcu dostałam szczotkę z włosia dzika. Taki mały prezent przedmikołajkowy. 
Dokładniej to szczotka firmy Gorgol. 

Oto ona:


Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Nie ciągnie włosów i ładnie wygładza.

A moja siostra (kręconowłosa) dostała drewniany grzebień tej samej firmy. Więc go też będę mogła przetestować. 



Kosmetyki, których używałam w listopadzie:

  • Szampony: Biovax do włosów suchych i zniszczonych, Biovax do włosów słabych z tendencją do wypadania, Garnier Morela i olejek migdałowy
  • Odżywki: Garnier Awokado i Karite, Nivea Hydro Care, Nivea Long Repair, Glisskur Oil Nutritive, Biovax BB Naturalne Oleje
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje, Kallos Latte
  • Oleje: olej lniany, oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej arganowy, olej brzoskwiniowy (Bielenda)
  • Zabezpieczanie:Bioelixire Argan Oil, Glisskur Ultimate Repair
  • Wcierka: witamina B6 + tinctura capsici + kwas salicylowy + laticort
  • Inne: Regenerum do włosów, kakao, gliceryna, nafta, sok aloesowy, sok z cytryny

Pielęgnacja włosów w listopadzie:

  • Włosy w dni robocze myłam prawie codziennie.
  • Stosowałam zawsze metodę OMO (kolejność odżywek różna).
  • Oleje stosowałam prawie przed każdym myciem.
  • Masek używałam raz w tygodniu.
  • Włosy suszyłam suszarką zimnym nawiewem. 
  • Końce zabezpieczałam po każdym myciu.
  • Włosy rozczesywałam najczęściej Tangle Teezerem.
  • Nie podcinałam w ogóle włosów.
  • Suplementy: drożdże w tabletkach, Priorin Extra.

Plany na grudzień:

  • Przyśpieszenie porostu. Chcę się pozbyć tego cieniowania. 
  • Farbowanie przed świętami, mam już duże odrosty, a indygo się już prawie wypłukało.

Miesiąc w zdjęciach (chronologicznie):

 


Porównanie włosów miesiąc temu i dziś:

Dzisiejsza pielęgnacja: olej łopianowy ze skrzypem pełnym (Green Pharmacy) na całą noc, maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych na godzinę, odżywka Garnier AiK, mycie Biovaxem do włosów suchych i zniszczonych, odżywka BB Biovax Naturalne Oleje, płukanka z sokiem z cytryny, suszenie suszarką zimnym nawiewem, zabezpieczenie serum Bioelixire Argan Oil i czesanie tylko i wyłącznie szczotką z włosia dzika.




po lewej: miesiąc temu, po prawej: dzisiaj (końcówki wciąż wilgotne)

Włosy się dzisiaj świetnie błyszczały, czego oczywiście nie widać, bo robiłam zdjęcia już prawie po ciemku. Za to na dzisiejszych zdjęciach bardzo dobrze widać cieniowanie, z którego chcę zejść.
Jestem coraz bardziej zadowolona ze stanu moich włosów, jedyną rzeczą, która mnie denerwuje to właśnie to cieniowanie. Cóż, muszę czekać. :)

Niedługo kończy się akcja "Zapuszczaj wytrwale, niechaj centymetry przybywają w chwale", więc spodziewajcie się podsumowania.

Jak Wasze włosy zareagowały na pierwsze mrozy?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Masz strasznie długie włosy:) Nie mogę się napatrzeć na nie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są aż takie długie, ale będą. :)

      Usuń
  2. Jaka fajna tafla z tych Twoich włosków. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c: Miło słyszeć słowo "tafla".

      Usuń
  3. Twoje włosy kojarzą mi się z włosami Anwen. Tylko, że Twoje są proste a jej kręcone :D
    Bardzo ładnie wyglądają. A szczotki szczerze zazdroszczę, marzy mi się taka od kilku miesięcy! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Do włosów Anwen mi daleko.
      Szczotkę mama mi zamówiła przez telefon u producenta, chyba z niecałe 20 zł kosztowała.

      Usuń
    2. Tylko tyle? Szczotka to 100% włosie dzika czy ma jakieś sztuczne dodatki ?

      Usuń
    3. Kupowana była ponoć na firmę, przez co była ileś tam procent tańsza. :) Nie znam ceny regularnej. Ponoć jest 100% włosie dzika, przynajmniej tak piszą. Bardzo specyficznie to włosie śmierdzi (jak na razie), poza tym ma jaśniejsze końcówki, więc to mnie przekonuje, że jest naturalna. :D

      Usuń
  4. Wyglądają na bardziej wygładzone i lsniące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rzeczywiście ostatnio są bardziej wygładzone. :)

      Usuń
  5. Zazdroszcze produktow z Biovaxu :-) widac duza roznice na zdjeciach, wlosy wygladaja na zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jestem w sklepie, w którym są Biovaxy to zawsze jakiś kupuję. :)
      Miło to słyszeć.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tylko do talii. Dla mnie wciąż krótkie xD

      Usuń
  7. Jakie długie :)) Moje włosy na zimową pogodę zareagowały elektryzowaniem, suchością i masą kołtunów od swetrów i szalików, ciężko jest mi się teraz obejść bez silikonów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z Twoimi to króciutkie :D
      A własnie u mnie zero kołtunów, nawet nad karkiem (a tam raczej przy nakładaniu serum nie docieram) :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty