Niedziela dla włosów (30) - kolejny Biovax

Witajcie!
Miałam dzisiaj zrobić podsumowanie akcji "Zapuszczaj wytrwale", ale niestety nie udało mi się zrobić zdjęć w mojej bluzce w paski. Prawdopodobnie post z podsumowaniem pojawi się jutro.
A dzisiaj wypróbowałam kolejnej maski z serii Biovax: wersji do włosów słabych z tendencją do wypadania.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywki: Biovax BB Naturalne Oleje
  • Maski: Biovax do włosów słabych z tendencją do wypadania
  • Oleje: olej kokosowy
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej kokosowy.
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i umyłam głowę szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  3. Na długość włosów nałożyłam maskę Biovax biało-zielono-brązową.
  4. Po ponad godzinie wypłukałam włosy letnią wodą i nałożyłam na nie odżywkę Biovax BB Naturalne Oleje.
  5. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  6. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire.
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je Tangle Teezer'em. 


Efekty:

Włosy były dziś bardzo miękkie i błyszczące. Niestety były też spuszone na długości. Efekt mega puchatych włosów powoli mija, ale pierwszy eksperyment z tą maską uznaję jako nieudany.
Dzisiaj znowu filmiki, zrobione w sztucznym świetle bez lampy błyskowej, jeden z zapalonym światłem (sufit), drugi jedynie z lampką ustawioną w stronę moich włosów.







Strasznie już widać, że mam długaśne odrosty. :)

Korzystałyście już z tej maski Biovax? Też powodowała u Was puch?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Bardzo mi się podobało jak na 1 filmiku skręciłaś włosy w koczka, a potem tak efektownie się rozwinęły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się Twoje włosy, są bardzo fotogeniczne ;D Ja żadnego puchu nie zauważyłam ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No właśnie go tu nie widać, ale naprawdę były spuszone :)

      Usuń
  4. Prościutkie jak po prostownicy, super efekt :) Jesteś żywą reklamą produktów Biovaxu, widać, że Ci służą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Twoje też zawsze jak po prostownicy. ;D
      No właśnie Biovaxom zawdzięczam bardzo dużo :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się filmiki podobają, na zdjęciach Twoje włosy nie są aż tak zjawiskowe, a tu mogłam zobaczyć je w ruchu. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty