Podsumowanie akcji "Zapuszczaj wytrwale"

Witajcie!
Tak jak zapowiadałam, dzisiejszy post jest podsumowaniem akcji "Zapuszczaj wytrwale" u Eternity.
Po 4 miesiącach walki o centymetry pora przedstawić Wam efekty.

Czym przyśpieszałam porost?

  • Wcierki: 1) polikarpina + tinctura capsici + tinctura cinchonae, 2) witamina B6 + tinctura capsici + kwas salicylowy + laticort
  • Suplementy: drożdże w tabletkach, Normatabs, skrzypokrzywa, Ecomer, Priorin Extra

Efekty:

Wszystkie wartości podane w zaokrągleniu
  • Długość moich włosów w sierpniu: 64 cm
  • W ciągu tych czterech miesięcy podcinałam włosy 3 razy: -4cm, -1cm, -1cm. Czyli łącznie pozbyłam się 6cm.
  • Długość moich włosów teraz: 69 cm
  • Łączny przyrost od sierpnia: 11 cm
  • Średni przyrost na miesiąc: ~2,75cm

Porównanie włosów 4 miesiące temu i dziś:



Też macie wrażenie, że na zdjęciach w bluzce w paski nie widać tak efektu jak na drugim porównaniu? :)
Właśnie zastanawiam się, które porównanie wysłać, chyba jednak zdecyduje się na drugie.

Jak myślicie, ile włosowych centymetrów udało nam się razem zapuścić?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Też przed chwilą opublikowałam podsumowanie. Niestety u mnie przyrost nie był zbyt spektakularny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziwię jak ja tak duży przyrost osiągnęłam :)

      Usuń
  2. Wow, wspaniały efekt, bardzo dużo podrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny przyrost :) wogole masz piękne włosy i w porównaniu do sierpnia wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja! Jaki przyrost :-) może byś napisała coś więcej o tych magicznych wcierkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś o nich napisać w najbliższym czasie :)

      Usuń
  5. Ja bardzo długo zapuszczałam włosy jednak po zrobieniu ombre na włosach po pół roku musiałam je ściąc ale zapuszczam od nowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty