Niedziela dla włosów (29) - Biovax BB


Witajcie!

Nie miałam wczoraj czasu dla włosów, dzisiaj też nie specjalnie, więc postanowiłam, że w dzisiejszej spóźnionej niedzieli dla włosów pokażę Wam jak wyglądają moje włosy po standardowej tygodniowej pielęgnacji. Jedyną nowością dziś była odżywka Biovax BB do włosów suchych i zniszczonych. Bardzo polubiłam wersję z olejami, a że moja mama testowała właśnie wersję biało-pomarańczową, pożyczyłam sobie tą odżywkę na jedno mycie.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywki: Garnier Awokado i karite, Biovax BB do włosów suchych i zniszczonych
  • Oleje: olej lniany
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej lniany
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i użyłam odżywki Garnier AiK.
  3. Głowę umyłam szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  4. Nałożyłam na włosy odżywkę Biovax BB do włosów suchych i zniszczonych
  5. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  6. Zabezpieczyłam końce (włosy od ucha w dół) serum Bioelixire.
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Włosy po odżywce z olejami były zawsze bardzo wygładzone, zdyscyplinowane i błyszczące. Po wersji do włosów suchych i zniszczonych jest podobnie. Jednak śmiem twierdzić, że efekt jest trochę gorszy niż po Naturalnych Olejach.

Może trochę Was zaskoczę, ale dzisiaj nie ma zdjęć... Nie bardzo miałam czas robić zdjęć lustrzanką. Postanowiłam więc w trochę inny sposób pokazać Wam moje włosy. Tak dokładniej, zrobiłam filmiki.

W moim pokoju i ogółem w całym domu dzisiaj było dość ciemno, więc zrobiłam dwie wersje: jedną bez lampy, drugą z lampą.

Wersja bez lampy



Wersja z lampą



Tak jak mówiłam, światło było bardzo słabe, mam nadzieję, że następnym razem uda się zrobić filmik w lepszym oświetleniu.


Co sądzicie o moich włosach "w ruchu"?
Podoba Wam się pomysł z filmami, czy wolicie oglądać tradycyjne zdjęcia włosów?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Ja zdecydowanie wole filmiki, uwielbiam oglądać włosy w ruchu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zacznę je robić co jakiś czas, może np. w aktualizacjach.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W takim razie będę robić ich więcej xD

      Usuń
  3. świetny pomysł z tym filmikiem . A włosy mimo małej ilości czasu prezentują się bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zobaczyć filmik dla odmiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie zrobiłam go z ciekawości. Chciałam zobaczyć czy moje włosy też się ruszają tak ładnie jak włosy innych dziewczyn xD

      Usuń
  5. Twoje włosy na filmiku prezentują się jeszcze lepiej niż na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie oleju lnianego jeszcze do włosów nie używałam :) Moje hity olejowe to kokosowy i makadamia na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty