Niedziela dla włosów (23)


Witajcie!

Ostatnio mam tyle zajęć, że po prostu starcza mi czasu tylko na napisanie Wam relacji z włosowej niedzieli. Włosy już przyzwyczaiły się do krakowskiej wody i są bardziej zadowolone. 

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  • Odżywki: Nivea Hydro Care, Garnier Fructis Color Resist
  • Oleje: olej kokosowy, olej łopianowy ze skrzypem polnym (Green Pharmacy), olej rycynowy
  • Maska: 2 łyżeczki maski Biovax do włosów suchych i zniszczonych + 2 łyżeczki miodu + pół łyżeczki oleju rycynowego + kilka kropel soku z cytryny + 3 krople gliceryny
  • Zabezpieczanie: serum Green Pharmacy, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Inne: płukanka mleczna

Pielęgnacja:


  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej kokosowy i łopianowy. 
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i nałożyłam na włosy odżywkę Nivea Hydro Care.
  3. Głowę umyłam szamponem Biovax do włosów suchych i zniszczonych.
  4. Na długość włosów nałożyłam maskę powyższego przepisu.
  5. Założyłam na głowę czepek i zrobiłam na nim ręcznikowy turban.
  6. Po ponad godzinie wypłukałam włosy letnią wodą i nałożyłam na nie odżywkę Garnier Fructis Color Resist.
  7. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą i polałam płukanką mleczną.
  8. Zabezpieczyłam końce (włosy od ucha w dół) serum Green Pharmacy + olejem kokosowym i spryskałam całe włosy mgiełką Glisskur Oil Nutritive
  9. Włosy rozczesałam Tangle Teezer'em i wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem.


Efekty:

Włosy dzisiaj były mięciutkie, dobrze nawilżone i gładkie w dotyku. 



Trzy pierwsze robione w pokoju siostry, bo tam było światło :P
Mam wrażenie, że włosy na żywo lepiej wyglądają.

Jesteście zadowolone ze swojej niedzieli dla włosów? Co ciekawego robiłyście? 

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. W "realu" włosy zawsze wyglądają lepiej ;) mam wrażenie, że każde zdjęcie przedstawia je inaczej i nigdy do końca nie wiadomo, jaki kolor tak naprawdę mają włosy- przynajmniej moje ;P chociaż Twoje też zmieniają się w zależności od światła. A i tak wyglądają cudnie, mega zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Końcówki jeszcze są do podcięcia.
      No właśnie nawet u mnie kolor jest na każdym zdjęciu inny, a przecież one są czarne, a większość osób mówi, że czerń jest "płaska" ;) Miałam jeszcze dziś zdjęcie, na którym są jeszcze jaśniejsze, takie srebrne. ;D

      Usuń
  2. Nalozylas na swoje wlosy wiele produktow, co zaowocowalo bardzo dobrze. Wygladaja swietnie i ta dlugosc...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      A długość mnie nie zadowala. Chcę więcej. ;) Na razie obcinam prawie wszystko co przybywa.

      Usuń
  3. Zazdroszczę długości! Czasami też odnoszę wrażenie, że moje włosy wyglądają w rzeczywistości lepiej niż na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje włosy nie wyglądają na krótsze od moich. ;o

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty