Niedziela dla włosów (20)


Dzisiaj już 20 niedziela dla włosów. Postanowiłam dzisiaj wykorzystać odżywkę jako maskę i dodatkowo wymieszać ją z siemieniowym glutkiem. Wyszło całkiem dobrze. Zresztą same zobaczcie. :)

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje, Garnier Morela i olejek migdałowy
  • Odżywki: Nivea Long Repair, Nivea Hydro Care, Garnier Awokado i karite
  • Oleje: oliwa z oliwek, olej arganowy
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Inne: ocet jabłkowy, siemię lniane

Pielęgnacja:


  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej arganowy. 
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i użyłam odżywki Nivea Long Repair. 
  3. Głowę umyłam szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  4. Na długość włosów nałożyłam maskę: glutek z siemienia lnianego + odżywka Garnier AiK + oliwa z oliwek + kilka kropel octu jabłkowego.
  5. Po ponad godzinie wypłukałam włosy letnią wodą i nałożyłam na nie odżywkę Nivea Hydro Care. 
  6. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  7. Zabezpieczyłam końce (włosy od ucha w dół) serum Garniera i spryskałam całe włosy mgiełką. 
  8. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je Tangle Teezer'em. 


Efekty:

Włosy dzisiaj były bardzo gładkie, ale też trochę sztywne. Końcówki śmiesznie się wywinęły, co widać poniżej. Ogółem jestem zadowolona. 


Minusem użycia maski z siemieniowego glutka po myciu była trudność w jej spłukaniu. Musiałam później jeszcze wyczesywać resztki z włosów. 

Jak Wam się podoba? 

Macie jakieś ciekawe patenty na użycie siemienia w pielęgnacji włosów? 

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Bardzo ładny połysk :) Siemienia jeszcze nie używałam w ogóle, aż wstyd się przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często używam siemienia lnianego do pielęgnacji moich włosów :) Masz przepiękne włosy :) Ja stosuję siemię lniane jako maskę, płukankę :) Ale także spożywam nieraz 2 łyżki siemienia lnianego ze szklanką gorącej wody i sokiem malinowym :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja "spożywam" siemię w trochę inny sposób: dodaję je do kanapek i sałatek. :)

      Usuń
  3. Aż stęskniłam się za siemieniem lnianym. Masz piękne włoski :)
    Zapraszam Cię do odpowiedzenia na moje pytania w LBA, do którego Cię nominowałam :) http://niesfornepokrecone.blogspot.com/2014/10/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Właśnie widziałam, że mnie nominowałaś. Zrobię niedługo post, jeszcze poza Twoją nominacją mam inną i odpowiem hurtem ;) Na razie mam strasznie dużo rzeczy do zrobienia na studia.

      Usuń
  4. Siemię jest najlepsze ;) Zresztą, już kiedyś pisałam Ci o tym w komentarzu ;) Ja dziś zrobiłam sobie z niego płukankę, a ziarenka zjadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już zrobiłam niedzielę dla włosów, ale nie miałam czasu przesłać zdjęć, więc relacja będzie później :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty