Halloween - Aktualizacja włosowa - podsumowanie października 2014


Witajcie!
Na początku października włosy miały się po prostu źle. Po zmianie wody z miękkiej i filtrowanej włosy doznały szoku i przez cały tydzień były okropnie spuszone. Dodatkowo skalp również się zbuntował i ogółem ten miesiąc spędzałam na nakładaniu na skórę głowy płynu Elitasone. Później było już zdecydowanie lepiej, ale nie tak dobrze jak w lecie. 
Przy obecnej pogodzie borykam się z problemem odstających na długości włosków, niestety nawet odżywka do spłukiwania nie była w stanie ich przygładzić.


Kosmetyki, których używałam w październiku:

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje, Biovax do włosów suchych i zniszczonych, Garnier Morela i olejek migdałowy
  • Odżywki: Nivea Long Repair, Garnier Oleo Repair, Garnier Fructis Color Resist, Glisskur Oil Nutritive
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje, Biovax do włosów suchych i zniszczonych, Kallos Latte
  • Oleje: olej rycynowy, olej lniany, olej kokosowy, olej arganowy, olej brzoskwiniowy(Bielenda), oliwa z oliwek
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, jedwab Green Pharmacy, mgiełka Glisskur Ultimate Repair i Oil Nutritive
  • Wcierka: polikarpina + tinctura capsici + tinctura cinchonae
  • Inne: miód, szałwia, sok z cytryny, siemię lniane, żółtko, gliceryna

Pielęgnacja włosów w październiku:

  • Włosy myłam prawie codziennie.
  • Stosowałam zawsze metodę OMO (kolejność odżywek różna).
  • Oleje stosowałam przed każdym myciem.
  • Maskę nakładałam na włosy 1/2 razy w tygodniu.
  • Włosy suszyłam suszarką zimnym nawiewem.
  • Końce zabezpieczałam po każdym myciu, a resztę włosów spryskiwałam ochronnie mgiełką.
  • Włosy rozczesywałam Tangle Teezerem.
  • Podcięłam około 2 cm końcówek.
  • Przez drugą połowę miesiąca używałam wcierki.

  • Suplementy: drożdże w tabletkach, od połowy miesiące olej z wątroby rekina

Plany na listopad:

  • Farbowanie henną. Nawet już ją kupiłam, ale na razie nie było czasu na jej użycie.
  • Niepodcinanie włosów. W ostatnich miesiącach tyle podcięłam, że końcówki są już naprawdę w dobrym stanie.

Miesiąc w zdjęciach (chronologicznie):



Porównanie włosów miesiąc temu i dziś:


Dzisiejsza pielęgnacja:
olej lniany na noc, na suche włosy maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych + miód + sok z cytryny + sok z malin + oliwa z oliwek, potem odżywka Nivea Hydro Care, mycie Biovaxem do włosów suchych i zniszczonych, odżywka Glisskur Oil Nutritive, płukanka szałwiowa, olej kokosowy na końcówki, później (już po zdjęciach) zabezpieczyłam jeszcze włosy serum Garnier Fructis Goodbye Damage i mgiełką Glisskur Ultimate Repair




po lewej: miesiąc temu, po prawej: dzisiaj

Inne zdjęcia z dzisiaj:


Halloweenowa sukienka
No dobra, szczerze to moja sukienka ze studniówki ;P
Wpasowała się w kimat, niestety jak zwykle musiałam sama zrobić zdjęcia, więc tło już nie


Widziałyście Anwen w dzisiejszym Dzień dobry TVN? Jak Wam się podobało?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Fajna sukienka :D. Ja niestety załapałam się na końcówkę programy także nie za wiele sie naoglądałam Anwen ale co mnie zaskoczyło to.. jej głos :) jakos inaczej sobie wyobrażałam :D. Codziennie olejowałaś włosy? Jestem pod wrażeniem są piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję.
      Ja nie musiałam wstawać wcześniej, bo sobie nastawiłam nagrywanie. :D
      Co do głosu to też miałam inne wyobrażenie. :)
      No tak, wychodzi na to, że prawie codziennie.

      Usuń
  2. Przepiękne włosiska <3
    Widziałam Anwen ale tylko krótki 2-minutowy filmik w Internecie, bo nie mogłam obejrzeć na żywo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mi się nie chciało wstawać, więc mam nagrane calutkie DDTVN. :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem październikowej pielęgnacji :) Ja nie potrafiłam się odpowiednio zmotywować przez nadmiar obowiązków, na czym trochę ucierpiały moje włosy... Ale Twoje, jak widzę, mają się wyśmienicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są takie fajne jak w wakacje, ale źle tez nie jest :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty