Niedziela dla włosów (63) - Biovax i indyjski olej


Witajcie!
Tym rażem niedziela dla włosów odbyła się w piątek. Postanowiłam wrócić do odżywki Biovax Naturalne Oleje, która ostatnio stała nieużywana na półce.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: tołpa green wzmacnianie
  • Odżywki: Biovax Naturalne Oleje
  • Maski: Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  • Oleje: olej VLCC Hair Fall Repair Oil, olej brzoskwiniowy (Bielenda)
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil

Pielęgnacja:

  1. W piątek rano zmoczyłam włosy ciepłą wodą i nałożyłam na nie maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych oraz trochę oleju VLCC.
  2. Po ponad godzinie umyłam głowę szamponem tołpy.
  3. Na długość włosów nałożyłam odżywkę Biovax Naturalne Oleje.
  4. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą.
  5. Podsuszyłam trochę włosy i rozczesałam je drewnianym grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami.
  6. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire i odrobiną olejku brzoskwiniowego.
  7. Poczekałam aż włosy całkowicie wyschną i rozczesałam je TT.

Efekty:


Włosy tym razem były gładkie, niesamowicie śliskie i dociążone.

Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Bardzo ładne, cudowna gęstość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Przyznaję, że do połowy są gęste, ale później już tak sobie :<

      Usuń
  2. Super wyglądają! U mnie im więcej kosmetyków tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, tylko to przychodzi mi na myśl oglądając te zdjęcia. Jestem zachwycona *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jaka gładkość... Poza tym jestem zachwycona kolorem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów to ostatnio u mnie na głowie dostatek.*_*

      Usuń
  5. Ale piękne włosy! Śliczny kolor i długość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pielęgnacja jak widać przyniosła wiele dobrego, widać po zdjęciach że włosy mają się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wyszlo, a objetosci tylko pozazdroscic :)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty