Niedziela dla włosów (65) - Biovax i spirulina


Witajcie!
Dzisiaj "wyborowa" niedziela dla włosów. Postanowiłam ponownie wypróbować Biovaxa Pearl, tym razem z dodatkiem spiruliny...

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: toła botanic biała wierzba
  • Odżywki: Garnier z olejkiem arganowym i kameliowym, Biovax BB Naturalne Oleje
  • Maski: Biovax Pearl
  • Oleje: Pure Nature Amla, Pure Nature Bhringraj
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil
  • Inne: Cerkogel 10%, spirulina

Pielęgnacja:

  1. Dziś rano zmoczyłam włosy i nałożyłam na nie olej bhringraj wymieszany z amlą.
  2. Po około godzinie nałożyłam na włosy maskę Biovax Pearl z dodatkiem spiruliny, a w skalp wmasowałam Cerkogel.
  3. Po ponad godzinie spłukałam wszystko ciepłą wodą.
  4. Nałożyłam na końcówki odżywkę Garniera, a skalp umyłam szamponem tołpy.
  5. Po spłukaniu szamponu na długość włosów nałożyłam odżywkę Biovax BB.
  6. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą.
  7. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire i rozczesałam włosy drewnianym grzebieniem.
  8. Zostawiłam je do naturalnego wyschnięcia.

Efekty:


Pierwszy raz Cerkogel spowodował, że rzeczywiście skóra na głowie się złuszczyła. A jeśli chodzi o włosy były dzisiaj gładkie i dość miękkie. Niestety nie wiem jak to się stało, ale włosy nad karkiem były niedomyte...


wszystkie zdjęcia w naturalnym świetle


Dodawałyście kiedykolwiek spirulinę do maski? 

Pozdrawiam,


Komentarze

  1. u mnie spirulina niestety się nie sprawdziła, spowodowała zwiększenie się puszku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej spirulina nigdy nie powoduje puchu c:

      Usuń
  2. mam saszetkę spiruliny i mam zamiar z nią eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty schudłaś, jejku jej! ;o
    Ja też tak chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie się tym nie chwalę, a tu proszę, jednak coś widać. :)
      W chwili obecnej około 17 kg zrzucone. Jeszcze chyba drugie tyle przede mną ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty