Niedziela dla włosów (60) - maska jagodowa

Witajcie!
Już 60 niedziela dla włosów! Z tej oto okazji wpadłam na genialny pomysł użycia jagód w pielęgnacji włosów. Jeśli chcecie wiedzieć jak wyszło, zapraszam...

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Mycie: balsam myjący Sylveci z betuliną
  • Odżywki: Garnier z olejkiem arganowym i kameliowym, Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Maski: Gloria z witaminą B5
  • Oleje: VLCC Hair Fall Repair Oil, olej z pestek malin
  • Zabezpieczanie: jedwab Green Pharmacy, Bioelixire Argan Oil
  • Inne: borówki, jagody, wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie

Pielęgnacja:

  1. Dziś rano nałożyłam na włosy maskę: garść jagód (zblendowanych) + 3 łyżki maski Gloria + trochę oleju VLCC + trochę aloesu.
  2. Po godzinie chodzenia w czepku spłukałam wszystko ciepłą wodą i nałożyłam na długość maskę Garniera z olejkiem arganowym i kameliowym.
  3. Następnie umyłam skalp balsamem Sylveco.
  4. Na włosy nałożyłam odżywkę Garnier Fructis Goodbye Damage i po minucie spłukałam ją chłodną wodą.
  5. Zabezpieczyłam włosy serum Green Pharmacy, rozczesałam i wysuszyłam moją nową suszarką (w końcu prawdziwie zimny nawiew!).
  6. Nałożyłam jeszcze na włosy trochę serum Bioelixire i kilka kropel oleju z pestek malin.

Efekty:

Jagody dość łatwo dały się wypłukać z włosów i tylko kilka resztek musiałam pozbierać z podłogi. :P
Włosy są dzisiaj bardzo miękkie, puszyste i nawilżone. Wolę jednak moje włosy w trochę innym wydaniu.
Niestety przez okropny dzisiaj upał włosy po bokach się spuszyły, bo lubią. :D

Korzystałyście kiedykolwiek z jagód w pielęgnacji włosów lub ciała?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł na maskę i świetny efekt na włosach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zostało mi jeszcze 4 razy tyle do zjedzenia, ale to tylko w tamtym dniu. A jak sobie przypomnę te pełne miski borówek/jagód to już mam pełny brzuch :3

      Usuń
  3. Chyba szkoda byłoby mi jagód na maskę, tylko wszystkie bym zjadła :D Włosy wyglądają bardzo ładnie i gładziutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ich miałam w ciągu wakacji, więc mi nie było szkoda. :D Zalety kilku krzaków borówek w ogródku.
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. ładnie wyglądają :)

    ja nie próbowałam żadnych owoców w pielęgnacji póki co :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty