Moja kolekcja kosmetyków do włosów



Witajcie!
Postanowiłam pokazać Wam, jeszcze przed aktualizacją włosową, moją kolekcję kosmetyków do włosów. W tej chwili jest ona dosyć spora, choć jeszcze nie dawno denkowałam między innymi 2 maski Biovax Glamour. 
Jeśli chcecie się przekonać, co w tej chwili składuję w mojej łazience, zapraszam do oglądania.

  1. tołpa botanic biała wierzba - średnio go lubię, mam wrażenie, że bardziej puszą mi się po nim włosy
  2. tołpa green wzmacnianie - jeden z moich ulubionych szamponów, używam go na co dzień
  3. Kesh King, Aloe Vera Herbal Shampoo - jeszcze nieużywany
  4. Green Pharmacy, Szampon do włosów normalnych (pokrzywa zwyczajna) - używam go często jako szamponu oczyszczającego
  5. L'biotica Biovax Caviar - bardzo fajny szampon, chociaż na początku składu ma Ammonium Lauryl Sulfate
  6. elfa Pharm, Szampon łopianowy - nowość, jeszcze nieużywany
  7. L'biotica Biovax Naturalne Oleje - najdłużej używany przeze mnie łagodny szampon (właściwie od początku włosomaniactwa)
  8. Sylveco, szampon pszeniczno-owsiany (4 saszetki) - nowość, jeszcze nieużywany

  1. Dr. Sante, Macadamia Hair balsam Odbudowa i ochrona - nowość, użyta raz
  2. Sylveco, balsam myjący z betuliną - nowość, jeszcze nieużywany
  3. Mrs. Potter's, balsam odbudowa i nawilżanie - kupiony z myślą o myciu odżywką
  4. Biovax BB Naturalne Oleje - ulubiona odżywka w zeszłym roku
  5. Garnier Fructis Gęste i zachwycające - dawno nieużywana, po każdym użyciu miałam ogromny puch
  6. Garnier Fructis Oil Repair 3 - na wykończeniu, jedna z moich ulubionych odżywek
  7. Garnier Ultra Doux z olejkiem arganowym i kameliowym - jak wyżej
  8. Garnier Ultra Doux z olejkiem z awokado i masłem karite - kultowa odżywka, wracam do niej co jakiś czas

  1. Gloria, maska do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych - użyta raz
  2. Dr. Sante Argan Hair, maska do włosów z olejem arganowym i keratyną - nowość, użyta raz
  3. L'biotica Biovax Diamond
  4. L'biotica Biovax Orchid
  5. L'biotica Biovax Latte
  6. L'biotica Biovax Naturalne Oleje
  7. L'biotica Biovax do włosów słabych z tendencją do wypadania
  8. L'biotica Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  9. Kallos Keratin
  10. Argan Vitamin Mask Treatment - na wykończeniu, prezent z Izraela

  1. Eveline Argan + Keratin, olejek arganowy 8 w 1
  2. Bielenda, olejek brzoskwiniowy
  3. Pure Nature, olej z hibiskusa jeszcze nieużywany
  4. Pure Nature, bhringraj
  5. Pure Nature, amla
  6. Biotique, Bio bhringraj jeszcze nieużywany
  7. Himani Ayurvedic Navratna Oil - jeszcze nieużywany
  8. VLCC Natural Sciences, Hair Fall Repair Oil z ekstraktem z brahmi i amli
  9. Sesa - jeszcze nieużywany 
  10. Kesh King
  11. Etja, olej arganowy - na wykończeniu
  12. Oleofarm, olej lniany
  13. Phyto Pharm, olej rycynowy
  14. Alterra Migdały i papaja - na wykończeniu
  15. olej kokosowy - na wykończeniu
  16. ZSK, olej z nasion malin
  17. Bielenda, olej z awokado (w butelce po Glisskurze)
  18. Nacomi, olej kokosowy rafinowany - na wykończeniu
  19. masło Shea
Oczywiście w kuchni znajduje się jeszcze oliwa z oliwek, której na zdjęciu nie ma.

  1. Sun Ozon, mgiełka UV
  2. jedwab CHI
  3. L'Biotica Biovax, eliksir wygładzająco-nawilżający (2 saszetki)
  4. mgiełka Glisskur Ultimate Repair
  5. jedwab Green Pharmacy
  6. mgiełka Glisskur Oil Nutritive - na wykończeniu, kupię kolejną
  7. serum Bioelixire Argan Oil - na wykończeniu, również wyląduje po raz setny w moim koszyku
  8. L'biotica Biovax, serum wzmacniające A+E
  9. Dr. Sante Argan Hair, spray do włosów z olejem arganowym i keratyną - nowość
  10. serum Garnier Fructis Goodbye Damage
  1. khadi, senna/cassia jeszcze nieużywana
  2. khadi, henna ciemny brąz
  3. khadi, czysta henna
  4. gliceryna
  5. ZSK, l-cysteina jeszcze nieużywana
  6. ZSK, spirulina - algi morskie jeszcze nieużywana
  7. ZSK, francuska glinka zielona jeszcze nieużywana
  8. Cerkogel, żel do pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry głowy
  9. ZSK, wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie
  10. Anna, Nafta kosmetyczna z sokiem z pokrzywy
  11. ZSK, hydrolizat keratyny (2 buteleczki)
  12. wcierka (przelana do butelki z tyłu), skład: hydrocortison, witamina B6, kwas salicylowy, rezorcyna, alkohol


A ile Wy macie kosmetyków? 
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. ale dużooo kosmetyków ;) Choć jak sobie pomyślę, to sama mam ich podobną ilość ;) Zdecydowaną większość kosmetyków testowałam na swoich włosach ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam, że mam aż tyle dopóki ich nie położyłam w jednym miejscu :)

      Usuń
  2. Zobaczyłam oleje i się przeraziłam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, kolekcja godna podziwu. :) Nic dziwnego, że masz takie piękne włosy, skoro zapewniasz im tak bogatą pielęgnację. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście staram się, żeby była dość bogata :)

      Usuń
  4. Wow, spoooro tego :D. Ja od dawna ograniczam i w sumie do włosów mam może z piętnaście kosmetyków ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna miałam znacznie mniej, a teraz jakoś się rozmnożyły.

      Usuń
  5. Mega pokazna kolekcja :D Musze przyznac, ze nigdy nie mialam tyle produktow na stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku włosomaniactwa nie miałam tyle co teraz xD

      Usuń
  6. Podzielam miłość do Biovaxów ;) Bardzo lubię serię naturalne oleje, Biovax Glamour i nową z bambusem i avocado. Włosy odżyły po tej naturalnej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty