Niedziela dla włosów (59) - mycie odżywką

Witajcie!
Przez kilka dni byłam w Bieszczadach i nie miałam zbytnio czasu na pielęgnację włosów. Dzisiejsza niedziela również będzie minimalistyczna, gdyż postanowiłam pierwszy raz wypróbować mycia odżywką.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Odżywki: Mrs. Potter's odbudowa i nawilżanie
  • Oleje: olej brzoskwiniowy Bielenda
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil, jedwab CHI

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej brzoskwiniowy Bielendy. 
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i nałożyłam na skalp i włosy balsam Mrs. Potter's.
  3. Po ponad 20 minutach zmoczyłam włosy i spieniłam znajdujący się na włosach balsam.
  4. Spłukałam całe włosy najpierw ciepłą, a później chłodną wodą.
  5. Rozczesałam włosy szczotką z włosia dzika i zostawiłam do naturalnego wyschnięcia.
  6. Na włosy nałożyłam serum Bioelixire, a po jakimś czasie dołożyłam na nie jedwab CHI.

Efekty:

Nie spodziewałam się, że balsam tak dobrze się spieni i domyje moje włosy. Niestety podczas ich wysychania pojawił się znaczny puch, w związku z czym ponownie rozczesałam włosy i spięłam je w koczka-ślimaczka. Koniec końców włosy są bardzo mięciutkie i nawilżone, a wyglądają tak:
Kupiłam wczoraj balsam myjący Sylveco, więc prawdopodobnie na jakiś czas pożegnam się z szamponami. Zobaczę, czy mojej skórze głowy podpasuje nowa forma mycia. 

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Obserwuje cię od marca i to chyba najlepsza kondycja Twoich włosów od tego czasu, są piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy najlepsza, ale dziękuję :D

      Usuń
    2. według mnie najlepiej sie prezentują

      Usuń
  2. mozesz spróbować w razie czego myć włosy balsamem/odżywką a samą skórę głowy szamponem , ja tak włąśnie robię bo jakos boję się że sie skóra nie domyje i bedzie mnie szybko swędzieć a puki co to myje włosy co 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak właśnie robię już od dawna. Nie pamiętam kiedy ostatnio nakładałam szampon na długość.
      Zazdroszczę mycia co 4 dni. U mnie to maks 2. :)

      Usuń
  3. Aż miło popatrzeć na takie śliczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się podobało jak Twoje włosy układają się w piękne fale po koczku ślimaczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem nie wyglądają tak dobrze ;)

      Usuń
  5. Ja też mam zamiar spróbować myć włosy odżywką.
    Pięknie wyglądają Twoje włosy po ślimaku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na świetnie nawilżone. Pozdrawiam Alucha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty