Niedziela dla włosów (58) - olej z pestek malin

Witajcie!
Wciąż jestem nad morzem, więc kosmetyki użyte w dzisiejszej niedzieli dla włosów nie różnią się znacznie od tych z zeszłego tygodnia. Włosy po feralnym keratynowym prostowaniu mają się coraz lepiej, ale nie są ani trochę prostsze. 

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: tołpa green wzmacnianie
  • Odżywki: Garnier Awokado i masło karite, Biovax Naturalne Oleje
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje
  • Oleje: olej z pestek malin
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Inne: wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie

Pielęgnacja:

  1. Wczosaj rano nałożyłam na długość aloes i olej z pestek malin.
  2. Po kilku godzinach zmoczyłam włosy i nałożyłam na nie maskę Biovax Naturalne Oleje.
  3. Po ponad godzinie spłukałam maskę i skorzystałam z metody OMO: odżywka Garnier AiK, szampon tołpy, odżywka Biovax Naturalne Oleje.
  4. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  5. Zabezpieczyłam końcówki serum Garniera.
  6. Włosy rozczesałam szczotką z włosia dzika.
  7. Wyschły naturalnie.

Efekty:

Niestety (albo i stety) często zdarza się, że po samej metodzie OMO wyglądają lepiej niż po tonie kosmetyków. Mimo wszystko tym razem jest całkiem dobrze. Tylko górne partie znowu się spuszyły.

Niedługo po wyschnięciu włosów

Po całym dniu (zdjęcia z lampą)


Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Zazdroszczę ci że masz tyle czasu na wyjeździe na pielęgnację włosów. U mnie to był tylko szampon odżywka w ekspresowym tempie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie długie :o Bardzo wyładniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aloes jest częstym elementem Twojej pielęgnacji :) ale widać że Ci służy :) piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy, u mnie niestety odżywka Garniera AiK się nie spisuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne czarne dłuugasy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty