Podsumowanie grudnia 2014 i stycznia 2015



Witajcie!
Miesiąc temu nie udało mi się zrobić aktualizacji grudniowej, a post podsumowujący rok włosomaniactwa wciąż czeka na dokończenie, mimo tego postanowiłam najpierw podsumować grudzień, żeby łatwiej było mi dokończyć roczną aktualizację. 

Kosmetyki, których używałam w grudniu i styczniu:

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje, Biovax do włosów suchych i zniszczonych, Green Pharmacy pokrzywowy, Garnier Morela i olejek migdałowy
  • Odżywki: Garnier Awokado i Karite, Biovax BB Naturalne Oleje, Biovax BB do włosów suchych i zniszczonych, Isana Hair Professional Gloss Spulung, Nivea Long Repair
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje, Biovax do włosów suchych i zniszczonych, Biovax do włosów słabych z tendencją do wypadania, Kallos Latte, Isana Professional Effektiv-Kur Oil Care
  • Oleje: olej łopianowy ze skrzypem polnym (Green Pharmacy), oliwa z oliwek, olej rycynowy, olej lniany, olej kokosowy, olej arganowy Eveline 8 w 1 Argan+Keratin
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil
  • Wcierka: witamina B6 + tinctura capsici + kwas salicylowy + laticort
  • Inne: sok z cytryny, siemię lniane, żółtko, skrobia ziemniaczana, nafta kosmetyczna z pokrzywą, miód, gliceryna

Pielęgnacja włosów w grudniu i styczniu:

  • Włosy myłam (w dni robocze) prawie codziennie, w wolne co 2-3 dni.
  • Stosowałam zawsze metodę OMO (kolejność odżywek różna).
  • Oleje stosowałam prawie przed każdym myciem.
  • Maskę nakładałam na włosy raz w tygodniu.
  • Włosy suszyłam suszarką zimnym nawiewem.
  • Końcówki zabezpieczałam po każdym myciu.
  • Włosy rozczesywałam najczęściej szczotką z włosia dzika i Tangle Teezerem.
  • Podcięłam około 2 cm końcówek.
  • Suplementy: drożdże w tabletkach, Priorin Extra.

Plany na luty:

  • Przyśpieszenie porostu.
  • Zagęszczenie włosów

Grudzień w zdjęciach (chronologicznie):






Styczeń w zdjęciach (chronologicznie):

 



Porównanie włosów 2 miesiące temu i dziś:


po lewej: 2 miesiące temu, po prawej: dzisiaj

Dzisiejsza pielęgnacja:
olej rycynowy + Isana Professional Effektiv-Kur Oil Care na niecałą godzinę, mycie Biovaxem Latte, odżywka Biovax Naturalne Oleje, płukanie chłodną wodą, serum Bioelixire na końcówki, suszenie zimnym nawiewem, czesanie Tangle Teezerem.
 

Inne zdjęcia z dzisiaj:


Dzisiaj dzięki masce Isany są świetnie dociążone i gładkie. 

Jak Wasze włosy przetrwały "najzimniejszy" miesiąc w roku?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Najlepsze przedostatnie zdjęcie z grudnia! :) Dziś właśnie kupiłam tą maskę isany o której mówisz, mam nadzieję, że będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze tak ładnie wyglądają po koczku-ślimaczku. :<
      Dzisiaj Isana naprawdę świetnie się sprawdziła. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oby w rocznym podsumowaniu była ta zmiana jeszcze bardziej widoczna.
      Ja tutaj jedynie widzę, że linia cieniowania się przesuwa w dół. <3

      Usuń
  3. szkoda że moje włosy nie są tak ładne po Isanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak użyłam Isany po myciu też nie były tak ładne :<

      Usuń
  4. Masz niesamowite włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie sie prezentuja, zwlaszcza w falach :)! U mnie w miesiace "zimowe" raczej bez zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Niestety fale nie zawsze chcą się tworzyć, a tym bardziej potem trzymać. Wczoraj spędziłam cały dzień w koczku, wieczorem rozpuściłam włosy i nic. A jak rozczesałam je to już w ogóle były proste jak na zdjęciach. :)

      Usuń
  6. Your hair is so beautiful, girl=)))))
    kisses from Ukraine :-**

    maliovanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatnie pofalowane wyglądają rewelacyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ostatnio powróciłam do koczka-a-ślimaczka (szczególnie do spania), bo miałam wrażenie, że ciągle budzę się leżąc na warkoczu. :D

      Usuń
  8. Masz piękne włosy! I ta czerń♡ używasz farby czy henny? Jak u Ciebie się sprawdzila maska Biovax do włosów suchych? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Akurat ostatnio używałam farby (L'Oreal Casting Creme Gloss Granatowa Czerń), wcześniej używałam raz henny khadi (indygo). Następnym razem prawdopodobnie też użyję indygo.
      Ten Biovax był w porządku, nie należy do moich ulubionych, ale włosy wyglądały ładnie.

      Usuń
  9. Hej, jestem u Ciebie nowa, więc zastanawia mnie bardzo, czy prostujesz włosy? Bo na zdjęciach są piękne fale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prostuję. Zwykle po wysuszeniu są bardzo proste i tak pozostaje, dopóki nie pada, wtedy się lubią falować.
      A te fale na zdjęciu to było dzieło przypadkowego koczka-ślimaczka i trafionej pielęgnacji dzień wcześniej. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty