Niedziela dla włosów (34) - Biovax Gold ::: Akcje zapuszczania i zagęszczania

Witajcie!
W piątek rozpoczęła się sesja i wbrew pozorom dzisiaj mam o wiele więcej czasu dla siebie niż np. tydzień temu. Niedługo ilość wpisów powinna się zwiększyć i mam nadzieję, że utrzyma się przynajmniej do czerwca.
Ostatnio będąc na włosowych zakupach udało mi się zdobyć maskę Biovax Gold i postanowiłam, że użyję jej podczas dzisiejszej pielęgnacji.
Jeśli któraś z Was jeszcze nie wie, Biovax Gold to maska, w której składzie można znaleźć złoto. Jej konsystencja jest bardzo gęsta, a świecące złote drobinki widoczne już po otwarciu opakowania.
Postarałam się je uchwycić i chyba nawet się udało. :)

Gdy zobaczyłam ją ostatnio pierwszy raz w sklepie, trochę mnie rozśmieszyła. Tak, po prostu nie spodziewałam się, że jest taka maleńka. Jej pudełko jest o połowę mniejsze od standardowych masek Biovax, pojemność złotej wersji to tylko 125ml. Na zdjęciu na górze widać jak wygląda przy odżywce Nivei i szamponie GP.
Mówiąc szczerze nie wiedziałam czego spodziewać się po tej masce, moje włosy raczej lubią olej arganowy, ale czy złoto? Efekty zobaczycie poniżej.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Pokrzywowy Green Pharmacy
  • Odżywki: Nivea Long Repair
  • Maski: Biovax Gold
  • Oleje: olej kokosowy
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej kokosowy.
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i użyłam odżywki Nivea Long Repair. 
  3. Głowę umyłam szamponem pokrzywowym. 
  4. Na długość włosów nałożyłam maskę Biovax Gold.
  5. Po pół godziny wypłukałam włosy chłodną wodą. 
  6. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je szczotką z włosia dzika. 
  7. Końcówki zabezpieczyłam serum Bioelixire.

Efekty:

Włosy początkowo były niezbyt zdyscyplinowane, ale z czasem jest coraz lepiej. Są śliskie w dotyku, błyszczące. Niestety trochę spuszyły się od wilgoci, kiedy myłam włosy mojej siostrze, ale to już moja wina, że pochylałam się nad wanną w rozpuszczonych włosach.
Udało mi się zrobić zdjęcia w słońcu. 

Moim zdaniem Biovax Gold sprawił się bardzo dobrze i chętnie sięgnę po niego przy okazji kolejnych włosowych niedziel.

Włosowe akcje


Jakiś czas temu dołączyłam do dwóch akcji związanymi oczywiście z włosami, mianowicie biorę udział w akcji zagęszczania włosów u happysunny i akcji "Zapuśćmy się na wiosnę" u Ewy Bl
Pomierzyłam dzisiaj włosy ze wszystkich stron i porobiłam potrzebne zdjęcia, które będą potrzebne do porównania pod koniec każdej z akcji.


Akcja zagęszczania włosów z happysunny oczywiście ma na celu głównie zagęszczenie włosów, czyt. hodowanie babyhair i zapobieganie wypadaniu. Dokładnych planów co do używanych produktów jeszcze nie mam, zapewne postaram się zdobyć wcierki, z których korzystałam podczas akcji "Zapuszczaj wytrwale" i stosować suplementy, prawdopodobnie dokończę Priorin Extra, zostało mi 1,5 pudełka.
Zastanawiałam się jak mogę opisać różnicę w gęstości moich włosów na początku i pod koniec akcji i stwierdziłam iż najlepszym sposobem będzie pomiar obwodu kucyka, no i zdjęcia warkocza.

Obecny obwód kucyka:
trochę ponad 8cm

Do czego dążę?
Przede wszystkim chcę zagęścić dolną partię, czyli między innymi zapuścić czerwone pasma. I chciałabym odzyskać włosy, które jakiś czas temu podczas wzmożonego wypadania straciłam.



Akcja "Zapuśćmy się na wiosnę" jest drugą akcją zapuszczania, w której biorę udział. W poprzedniej akcji udało mi się w ciągu 4 miesięcy wyhodować 11 cm włosów, więc cichutko liczę na podobny wynik i w Dzień dziecka chciałabym mieć przynajmniej o 10 cm dłuższe włosy.

Obecna długość włosów:
od czubka głowy: 70 cm
od czoła: 82 cm

Mam nadzieję, że tym razem w porównaniu pod koniec akcji bluzka się nie zbuntuje i pokaże, że włosy są dłuższe :P


Bierzecie udział w którejś z tych akcji?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Widać że włosy bardzo zadowolone ! Pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takiej przerwie od bogatej pielęgnacji muszą być zadowolone. :)

      Usuń
  2. a ja biorę udział tylko w zapuszczaniu włosów ;) tej maski biovax gold nie miałam okazji używać, czekam aż będzie promocja w sp na maski z tej firmy, bo ostatnią przegapiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę dużego przyrostu. Jak kupowałam to Gold nie był na promocji :) Inne Biovaxy były.

      Usuń
  3. włsoy piękne na razie nie biorę udział w tych włosowych akcjach -

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne i długie. Też biorę udział w akcji zapuszczania więc trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również trzymam kciuki. :)

      Usuń
  5. śliczny warkocz, a te maski ostatnio widziałam w rossmannie co mnie zdziwiło, bo zawsze biovaxa kupowałam w superpharmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      W Rossmannach blisko mnie nie ma w ogóle Biovaxów :c

      Usuń
  6. Świetnie wyglądają,widać,że taka pielęgnacja się im spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mimo wszystko wydaje mi się, że wolą odżywianie przed myciem :)

      Usuń
  7. No właśnie, ja ostatnio trafiłam na te mini- maski biowaxa w rossmannie i byłam zaskoczona, bo taki mały słoiczek kosztuje prawie tyle co 250 ml maski - 17 zł. :/ Ale w rossmannie była nowa (również mała) maseczka biowaxu - z kawiorem w czarnym opakowaniu i jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie byłam w Rossmannie z Biovaxami. Jakoś w tych, do których chodzę ich nie ma. A tej wersji z kawiorem w ogóle jeszcze nie widziałam. Zaciekawiłaś mnie również :)

      Usuń
    2. Też je widziałam. Rzeczywiście są malutkie. Nie zagłębiałam się w skład, ale na pierwszy rzut oka nie powalał;)

      Usuń
  8. Juz teraz masz bardzo dlugie wlosy :) Wogole tak patrze i mam wrazenie, ze mamy bardzo podobne klaczki ;) Z calego serducha zycze rewelacyjnych wynikow w obu akcjach :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mnie nachodzi, żeby kupić tę maskę, ale jakoś ostatecznie zawsze kupuje coś innego. Kiedyś będzie moja;d Ale masz dłuuugie włosy;) A objętość kucyka to już w ogóle powala;) Przyrost też masz ponadprzeciętnie ponadprzeciętny ;) Dlatego uwielbiam Twoje włosy i naprawdę zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny efekt. Jeszcze nie testowałam tej złotej wersji ale widać, że u ciebie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosowałam już trzy biovacy - żółty, błękitny i taki lekko wpadający w pomarańcz. Zastanawiam się nad goldem, ale boje się ze znów się nie sprawdzi. A szkoda wydawa pieniądze tylko po to żeby zrobić eksperyment...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajną konsystencję ma ten biovax, bardzo ładny warkoczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty