Niedziela dla włosów (27) - Regenerum do włosów

Witajcie!
Dzisiaj trochę minimalistyczna niedziela dla włosów. Dzisiaj pierwszy raz wypróbowałam Regenerum do włosów. Bałam się efektów. Ale jak wyszło, przekonajcie się same.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax do włosów słabych z tendencją do wypadania (aloes + witamina pp)
  • Odżywki: Garnier Awokado i karite
  • Maski: Regenerum do włosów
  • Oleje: olej lniany
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej lniany.
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i użyłam odżywki Garnier AiK. 
  3. Głowę umyłam szamponem Biovax z aloesem.
  4. Na długość włosów nałożyłam Regenerum do włosów.
  5. Po ponad godzinie spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  6. Zabezpieczyłam końce serum Bioelixire.
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Przyznaję, że nie spodziewałam się, że Regenerum da efekt "wow". A szczerze, tak właśnie jest.
Włosy są gładkie, błyszczące i miękkie. Jedyny minus to zapach, nie za bardzo mi się podoba.



Włosy na zdjęciach wciąż troszkę wilgotne

Korzystałyście kiedykolwiek z Regenerum do włosów? Jakie wrażenia?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Nie, ale jestem bardzo ciekawa :) Muszę sobie sprawdzić skład, jak dobry to kupię. Z całej tej serii używałam Regenerum do paznokci i też był efekt wow, przestały się łamać i w końcu udało mi się je zapuścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat tego do paznokci nie używałam. :)

      Usuń
    2. U mnie po Regenerum do paznokci, był efekt wow, ale tylko w czasie, gdy go używałam. Natychmiast po odstawieniu moje paznokcie i skórki wróciły do poprzedniego stanu:(

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądają! Gładka tafla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, świetny efekt na włosach, niesamowicie się błyszczą i są wygładzone:) Wysoko w składzie Regenerum są silikony, może stąd ten blask, co mi osobiście nie przeszkadza, a wręcz jest zaletą, w okresie jesienno-zimowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Rzeczywiście ostatnio używam więcej silikonów. Mam nadzieję, że dzięki temu przeżyją zimę. :D

      Usuń
  4. A ja dawno nie widziałam Twoich włosów, więc efekt końcowy zachwyca mnie podwójnie.. wzmożona pielęgnacja naprawdę im służy, przynajmniej wiesz, że warto! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz, w porównaniu z latem, to pielęgnacja jest minimalistyczna. :D
      Cieszę się, że widać jakieś efekty.

      Usuń
  5. Słyszałam o tym produkcie i chyba się skuszę, bo moje kłaki lubią silikony. Twoje włosy są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Nie wiem, czy Regenerum ma coś wspólnego z nazwą, ale jako kosmetyk sprawiający, że włosy ładnie wyglądają powinien się sprawdzić. ;D
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Hej :) z uwagi na Twoje blogowe poczynania, które pilnie śledzę oraz w związku z zabawą Liebster Blog Award nominowałam Cię do wzięcia w niej udziału ;) więcej informacji znajdziesz u mnie :) http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty