Niedziela dla włosów (24) - płukanka aloesowa

Witajcie!
Wczoraj po raz pierwszy od dawna świadomie nie nałożyłam oleju na włosy na noc. Postanowiłam sprawdzić, jak włosy zachowają się, kiedy dodam oleje tylko i wyłącznie do maski przed myciem. Dodatkowo dzisiejszą bazą podczas włosowej niedzieli nie był Biovax, tylko Kallos Latte.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  • Odżywki: Glisskur Oil Nutritive
  • Maski: Kallos Latte
  • Oleje: oliwa z oliwek, olej rycynowy
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, mgiełka Glisskur Oil Nutritive
  • Inne: sok z cytryny, nafta, sok aloesowy

Pielęgnacja:

  1. Dziś rano nałożyłam na włosy maskę, mieszankę Kallosa Latte z naftą, kilkoma kroplami soku z cytryny, łyżeczką oliwy z oliwek i pół łyżeczki oleju rycynowego.
  2. Po ponad godzinę głowę umyłam szamponem Biovax do włosów suchych i zniszczonych.
  3. Następnie nałożyłam na włosy odżywkę Glisskur Oil Nutritive.
  4. Spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą i polałam je płukanką aloesową (szklanka soku z aloesu i dużo wody).
  5. Zabezpieczyłam końce (włosy od ucha w dół) serum Garniera i przygładziłam wystające włoski oliwą z oliwek.
  6. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem, tył zostawiłam do doschnięcia. 

Efekty:

Włosy dzisiaj były mega miękkie, nawilżone i gładkie. 
Końcówki ostatnio się dziwnie falują i nie potrafię nic na to poradzić. :D



Jak minęła Wam włosowa niedziela? :)


Pozdrawiam,

Komentarze

  1. ja po takim odżywczym combo na włosach pewnie miałabym strąki i puch... Moją niedzielą dla włosów było zafabowanie włosów henną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie u mnie o dziwo dziś bez puchu.
      Henna na mnie właśnie czeka w szafce. Muszę się zmotywować i jej użyć.

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie :) jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam aloes, nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie zawsze zwiększa objętość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się spuszenia, ale jednak wszystko było w porządku. I rzeczywiście objętość była większa, ale ja wszystko tak przygładzam, że na zdjęciu nawet nie widać. :)

      Usuń
  4. Ja płukanki aloesowej jeszcze nie próbowałam, ale od dłuższego czasu mam to w planie;) Włosy wyglądają świetnie. Widać, że Twoja obecna pielęgnacja bardzo im służy, są w świetnym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ja też długo się zastanawiałam, czy ją wypróbować, ale w końcu się zdecydowałam.

      Usuń
  5. ta miękkość to pewnie po tym aloesie:) a jak Ci się podobała maska z olejkami zamiast olejowania? ja się chyba przekonałam do tego pomysłu, tzn nadal wolę olejować włosy, ale jeśli nie mam na to czasu, to i taka mieszanka się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak.
      Uważam, że rzeczywiście taka opcja też się dobrze sprawdza. Jednak będę dalej olejować włosy na noc, szczególnie, że w teraz w tygodniu nie mam czasu na maski. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty