Niedziela dla włosów (25)


Witajcie!
Niedziela dla włosów co prawda odbyła się wczoraj, ale nie miałam czasu ją tutaj opisać. Jestem u rodziny nad morzem. Zdjęcie włosów robiłam bardzo późno, a raczej solenizant mi je zrobił i właściwie pierwszy raz zobaczycie moje włosy w sztucznym świetle bez lampy.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  • Odżywki: Nivea Long Repair, Garnier Awokado i karite
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje
  • Oleje: olej kokosowy
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil
  • Inne: gliceryna

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj rano nałożyłam na włosy olej kokosowy i na to maskę Biovax Naturalne Oleje oraz kilka kropel gliceryny.
  2. Po paru godzinach spłukałam wszystko ciepłą wodą i nałożyłam na długość odżywkę Nivea Long Repair.
  3. Głowę umyłam szamponem Biovax do włosów suchych i zniszczonych.
  4. Nałożyłam na włosy odżywkę Garnier AiK.
  5. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  6. Zabezpieczyłam końce (włosy od ucha w dół) serum Bioelixire.
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Włosy były gładkie i błyszczące, olejowanie tylko przed myciem sprawdza się bardzo dobrze.




zdjęcie po lewej robione wczoraj wieczorem (bez lampy), zdjęcie po prawej robione dziś rano (bez lampy, fale po całonocnym warkoczu)


EDIT:
Zapomniałam wspomnieć, że w czwartek farbowałam włosy indygo :)

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Widzę że znowu pracowita niedziela :) pieknie błyszczą !

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz falki na włosach po warkoczu :D zazdroszczę morza!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywały ładniejsze xD
      Gdyby mój kuzyn nie miał osiemnastki to pewnie by mnie tu teraz nie było :)

      Usuń
  3. i jak się czujesz po indygo? :D jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, zapach przypominał mi stodołę mojej rodziny. Trochę mnie denerwował, ale przeżyłam.
      Po zmyciu indygo strasznie ciężko było rozczesać włosy. Były dość suche, spuszone, blask raczej średni. Odrosty dobrze złapały kolor. Ogółem indygo dobrze się sprawdziło jako farba, ale pielęgnacyjnie niestety już nie. :)

      Usuń
  4. Ładne delikatne fale na drugim zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie błyszczą i jakie długie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty