Niedziela dla włosów (9)


Na dzisiejszą niedzielę dla włosów przeznaczyłam jedynie 3 godziny, łącznie z trzymaniem na włosach poszczególnych produktów. Zdążyłam jednak użyć wszystkiego, co planowałam. Późniejszą część dnia spędziłam na dworze i muszę przyznać, że włosy po całym dniu 'grillowania' wyglądają identycznie jak po umyciu (nie są spuszone).
Nie jestem zadowolona jedynie z końcówek. Postanowiłam dzisiaj użyć serum Biovaxa, którego saszetka była dołączona do maski. Pierwsze wrażenie niestety nie jest dobre. Nigdy nie miałam tak sklejonych końcówek jak po tym serum, ciężko je rozdzielić, a po chwili i tak są nieestetycznie sklejone.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Oleje: lniany
  • Szampon: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywka: Nivea Long Repair, odżywka z farby Garnier Olia
  • Maska: Biovax Latte
  • Płukanki: octowa
  • Zabezpieczanie: serum Biovax A+E

Pielęgnacja:

  1. Nałożyłam na włosy na godzinę olej lniany.
  2. Nałożyłam na włosy odżywkę Nivea Long Repair.
  3. Spłukałam ją ciepłą wodą i umyłam włosy szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  4. Na około godzinę nałożyłam na całe włosy maskę Biovax Latte. Potem spłukałam ją letnią wodą.
  5. Na długość włosów nałożyłam odżywkę z farby Garnier Olia, którą chciałam do końca zużyć.
  6. Spłukałam włosy chłodną wodą i polałam je płukanką octową.
  7. Włosy wysuszyłam zimnym nawiewem.
  8. Końcówki zabezpieczyłam serum Biovaxu.

Efekty





Jakiej henny powinnam użyć, żeby odświeżyć moje czerwone fragmenty włosów i pozostał na nich jakiś intensywnie czerwony kolor? Jakie firmy polecacie?

PS: Denerwuje mnie, że mój samowyzwalacz ma takie problemy ze złapaniem ostrości na moich włosach. 

Komentarze

  1. zetnij te czerwone końce bo wyglądają fatalnie, te sprane końce psują wizerunek całości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zgadzam się z przedmówcą :(

      Usuń
    2. Też już mi się nie podobają, zafarbowałam je na czarno ;)

      Usuń
  2. Nie lubię ludziom pisać, że mają brzydkie włosy, ale Twoje końcówki naprawdę są okropne. :c
    A co do serum Biovaxa z witaminą A+E - strasznie obciąża, mi ta saszetka starcza na 7-8 razy, daję na włosy jedną, czasem dwie średniej wielkości krople, bo kiedy nałożę więcej to wyglądam jakbym końcówki masłem potraktowała. ;d Ciekawe jak długo zużywałabym opakowanie 15ml, skoro saszetka 1,5ml mi tak długo schodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor je tak masakrował, już pasują do reszty. Właściwie dawno nie miałam lepszych końcówek... Niedługo skończy się cieniowana partia, więc będzie lepiej. Nie potrafię zużywać tak mało serum, chociaż to może wina ilości warstw, których końce trzeba zabezpieczyć. :> Jak dobrze pójdzie to może za 2 lata moje obok-grzywkowe pasma będą tworzyć całość z resztą włosów.

      Usuń
    2. Ale jakby co, to akurat grzywka w innym kolorze bardzo mi się podoba c:
      Ja to bym chciała zużywać to serum szybciej, na promocji kupiłam chyba zapas 6 masek z Biovaxa i nie wiem co z tym zrobić... tak jak maski zużywam w tempie ekspresowym, tak serum oddam z chęcią w dobre ręce. :D

      Usuń
    3. Grzywkę taką już mam bardzo długo i wciąż się w niej "dobrze czuję". :) Ja tyle masek zużywałabym chyba z co najmniej 2 lata, a nie oszczędzam. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty