Aktualizacja włosów - podsumowanie czerwca 2014

Witajcie!
To już czwarta aktualizacja włosowa na tym blogu. W czerwcu wprowadziłam dużo nowych kosmetyków do mojej włosowej pielęgnacji. Taka zmiana bardzo się opłaciła. Stan włosów zdecydowanie się poprawił. Stały się zdecydowanie gładsze, bardziej błyszczące i miękkie. Po nieudanych szamponowych eksperymentach w poprzednich miesiącach (Babydream, Alterra) w końcu przywróciłam równowagę skórze głowy i włosy przestały wypadać. Straciłam przez te miesiące dużo na gęstości, ale teraz mam w planach dbać o baby hair i ich przyrost.



Kosmetyki, których używałam w czerwcu:


  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje, Garnier Drożdże piwne i owoc granatu
  • Odżywki: Garnier Awokado i masło karite, Nivea Long Repair, Garnier Aloes
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje, Biovax Latte
  • Oleje: olej z awokado Bielenda, olej rycynowy, olej lniany
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage, mgiełka Glisskur Ultimate Oil Elixir
  • Inne: płukanka octowa 

Pielęgnacja włosów w czerwcu:

  • Włosy myłam zazwyczaj co drugi dzień.
  • Stosowałam metodę OMO (kolejność odżywek różna).
  • Oleje na początku miesiąca stosowałam rzadko (bo przez jakiś czas zabierałam się do farbowania włosów, a nic z tego nie wychodziło). Później co najmniej raz w tygodniu.
  • Włosy zwykle suszyłam suszarką zimnym nawiewem.
  • Końce zabezpieczałam po każdym umyciu.
  • Włosy rozczesywałam częściej zwykłą szczotką, Tangle Teezer tylko w sytuacjach ekstremalnych.
  • Podcięłam raz około 2 cm końcówek.
  • Suplementy: drożdże, Ha-Pantoten (pierwsza połowa miesiąca), CeraNova (druga połowa).

Plany na lipiec:

  • Przyspieszenie porostu.
  • Zdobycie w końcu wcierki.
  • Zakup szczotki z naturalnego włosia.

Miesiąc w zdjęciach (chronologicznie):

Zdjęcia z dzisiaj:

Dzisiejsza pielęgnacja: olej lniany na całą noc, odżywka aloesowa z Garniera, szampon Biovax Naturalne Oleje, odżywka z farby Casting Creme Gloss, maska Biovax Naturalne Oleje, suszenie zimnym nawiewem.


Po lewej: rozczesane zwykłą szczotką, po prawej: rozczochrane przy pomocy rąk. ;)


Po lewej: rozpuszczone po godzinie w koczku bez spinek i gumek, po prawej: po rozczesaniu fal.


Kolejne rozczesanie i inna perspektywa.

Jesteście zadowolone ze stanu swoich włosów w czerwcu?



Komentarze

  1. Super. :) Najładniej wyszły na "zdjęciu z dzisiaj" od góry, po prawej. ;) Chciałabym by moje były w takiej kondycji, ale niestety nie pracuję na to tak intensywnie jak Ty więc i mam za swoje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ich stan jeszcze nie jest idealny, ale widzę zdecydowaną poprawę.
      Niektóre włosy nie lubią bardzo intensywnie. ;)

      Usuń
  2. Czy Twoje włosy są grube i sztywne z natury? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, czy zaliczają się do grubych, pewnie są nijakie. Nawet nowe włosy mam trochę sztywne, ale zdecydowanie mniej niż końce.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty