Niedziela dla włosów (8) - maska z siemieniem lnianym


Witajcie!
Niedziela dla włosów nie mogła odbyć się wczoraj, głównie przez to, że cały dzień byłam poza domem, dokładniej we Wrocławiu. Dzisiaj postanowiłam nadrobić braki we włosowej pielęgnacji. 
Przygotowałam maskę wymyślonego przeze mnie przepisu. 


Czego użyłam do zrobienia maski?

  • siemię lniane
  • maska Biovax Naturalne Oleje
  • skrobia ziemniaczana
  • odżywka Garnier Ultra Doux Aloes
Wymieszałam siemieniowy glutek (z około 1 łyżki nasion lnu) z łyżką maski Biovax Naturalne Oleje i pół łyżki odżywki Garniera z aloesem. W celu zagęszczenia mieszanki użyłam skrobii ziemniaczanej, nie wiem dokładnie w jakiej ilości, bo sypałam z torebki, aż do osiągnięcia odpowiedniej gęstości maski.


Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampon: Garnier Ultra Doux Drożdże piwne i owoc granatu
  • Odżywka: Garnier Ultra Doux Awokado i masło karite
  • Maska: Biovax Naturalne Oleje + siemię lniane + skrobia ziemniaczana + odżywka Garnier Ultra Doux Aloes
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage

Pielęgnacja:

  1. Umyłam włosy szamponem Garniera (dzisiaj trochę oczyszczająco).
  2. Nałożyłam na włosy odżywkę Garnier Awokado i masło karite.
  3. Spłukałam ją ciepłą wodą i na długość włosów nałożyłam przygotowaną przeze mnie maskę.
  4. Na około godzinę nałożyłam na całe włosy maskę Biovax Latte. Potem spłukałam ją zimną wodą.
  5. Włosy chwilę schły naturalnie, a potem wysuszyłam je zimnym nawiewem.
  6. Końcówki zabezpieczyłam serum Garniera.

Efekty


Po lewej - włosy podczas spłukiwania. Po prawej - po wysuszeniu.


Po lewej - niedługo po suszeniu. Po prawej - po powrocie do domu. Puch dzisiaj pojawił się później, gorąco było.

Mam nadzieję, że się mnie nie wystraszyłyście. *_*

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł na maskę, jeszcze nie próbowałam niczego z siemieniem.. ;) Ładny efekt na włoskach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy były bardzo miłe w dotyku. Muszę spróbować jeszcze raz tą maskę, kiedy będzie zimniej. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty