Początki są trudne


Mam na imię Ola i obecnie studiuję informatykę w Krakowie. Postanowiłam założyć bloga, który przede wszystkim będzie dla mnie motywacją do dbania o włosy.

"Prawdziwą" włosomaniaczką zostałam, kiedy to w grudniu zeszłego roku trafiłam na bloga Anwen. Zdałam sobie sprawę, że pomimo dobrych chęci, pielęgnacja moich włosów nie była odpowiednia. Zaczęłam chłonąć wiedzę. Szybko pozbyłam się szamponów zawierających mocne detergenty i powoli odstawiałam silikony. Wypróbowałam olejowania. 
Już widzę efekty zdrowej pielęgnacji i mam nadzieję, że będzie tylko lepiej, i wkrótce osiągnę wymarzoną długość i stan włosów.

Blog tymczasowo jest stworzony z gotowego szablonu (a wkrótce zacznę tworzyć swój własny); więc może panować tu lekki bałagan.

Jeszcze dziś postaram się zamieścić kolejnego posta, który będzie pierwszą włosową aktualizacją, oczywiście ze zdjęciami.

Pozdrawiam,
Infernal Nephilim.

         

Komentarze

Popularne posty