NDW (68) - Biovax Bambus i Awokado || Podsumowanie akcji "Zapuśćmy się jesiennie"


Witajcie!

Wybaczcie mi moją nieobecność, ta niedziela dla włosów odbyła się w terminie (tj. 6 grudnia), ale niestety nie udało mi się dotychczas napisać posta. Poza niedzielną pielęgnacją, podsumuję także akcję zapuszczania "Zapuśćmy się jesiennie" u wlosynaemigracji.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Green Pharmacy pokrzywowy
  • Odżywki: Garnier Oil Repair 3
  • Maski: Biovax Bambus i awokado
  • Oleje: masło shea
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil 

Pielęgnacja

  1. Wczoraj nałożyłam na końcówki masło shea.
  2. Dziś rano zmoczyłam włosy ciepłą wodą i nałożyłam na nie maskę Biovax Bambus i awokado. Przeczesałam włosy Tangle Teezerem i nałożyłam na głowę czepek. 
  3. Po ponad godzinie umyłam skalp szamponem Green Pharmacy.
  4. Na długość włosów nałożyłam odżywkę Garnier Oil Repair 3.
  5. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą.
  6. Zabezpieczyłam włosy serum Bioelixire.
  7. Rozczesałam włosy szczotką z włosia dzika i zostawiłam do naturalnego wyschnięcia.
  8. Wyprostowałam włosy i pozbyłam się około 2 cm końcówek.

Efekty:


Włosy przed wyprostowaniem były gładkie i miękkie w dotyku, po wyprostowaniu stały się jeszcze gładsze i oczywiście sypkie.
 


Podsumowanie akcji "Zapuśćmy się jesiennie"


Wrzesień
Przez pierwszą połowę miesiąca regularne stosowałam wcierkę: hydrocortison + witamina B6 + kwas salicylowy + rezorcyna + alkohol  Przyrost: 1 cm
Październik
Przez pierwszą połowę miesiąca brałam Priorin Extra, a później Gelacet Plus (saszetki). Nieregularnie stosowałam wcierkę (tę samą co we wrześniu) Przyrost: 2 cm
Listopad
Nieregularnie brałam Priorin Extra lub Gelacet Plus. Przyrost: 2 cm


Długość na początku akcji:
84 cm (od czoła)

Długość włosów na końcu akcji:
88 cm (od czoła)
Podcięcia w trakcie akcji:
- 1 cm (listopad)
Całkowity przyrost:
5 cm

W chwili obecnej moje włosy są jeszcze krótsze ~83,5 cm, gdyż na drugi dzień po niedzieli dla włosów postanowiłam jeszcze trochę je podciąć ;)





Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że gdybym się bardziej starała to by więcej urosły :<

      Usuń
  2. Efekt WOW :) Podejrzałam te suplementy, która brałaś nieregularnie - cena skutecznie mnie odstraszyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No cena jest trochę straszna :)

      Usuń
  3. Gdzie dorwalaś nowego Biovaxa? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku no i piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje super przyrostu (zwlaszcza po grzywce widac ;)). Relacja dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ci urosły włosy. O tej masce biovax bambusowej słyszałam same dobre opinie, fajnie że też jej używasz. Też się skuszę bo lbiotica ma swietne rzeczy do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty