Niedziela dla włosów (61) - trzy Biovaxy


Witajcie!
Dzisiaj kolejna niedziela dla włosów. Tym razem postanowiłam nie używać żadnych odżywek i zastąpiłam je maskami.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: elfa Pharm szampon łopianowy
  • Maski: Biovax do włosów suchych i zniszczonych, Biovax Naturalne Oleje
  • Oleje: VLCC Hair Fall Repair Oil
  • Zabezpieczanie: serum Biovax A+E
  • Inne: sok z cytryny

Pielęgnacja:

  1. Dzisiaj rano zmoczyłam włosy i nałożyłam na nie olej VLCC.
  2. Po ponad pół godziny polałam włosy ciepłą wodą i nałożyłam na nie maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych. 
  3. Po godzinie umyłam głowę szamponem łopianowym.
  4. Na długość włosów nałożyłam maskę Biovax Naturalne Oleje.
  5. Po około pół godziny wypłukałam włosy najpierw letnią, a potem chłodną wodą i polałam je na koniec płukanką zakwaszającą (sok z cytryny + woda). 
  6. Zabezpieczyłam końcówki serum Biovax A+E.
  7. Rozczesałam włosy palcami, pougniatałam je trochę i zostawiłam do naturalnego wyschnięcia.

Efekty:

Włosy są dzisiaj nawilżone i gładkie. Bardzo łatwo było je rozczesać, więc dzisiaj właściwie rozczesywałam je samymi palcami. :P
Niestety ugniatane fale zniknęły po wyschnięciu (tylko końcówki pozostały skręcone).

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Wyglądają na mega gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio często takie są, pomimo że nie wyglądają :D

      Usuń
  2. Zdjęcie od przodu - cudo! Widać, jakie są gładkie i jak pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zwykle nie pokazuję ich od tej strony :P

      Usuń
  3. Wyglądają na bardzo gładki mają piękny połysk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnim zdjęciu cudny połysk! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błysk, błysk i jeszcze raz błysk! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow sa cudowne ! Szczegolnie na tym ostatnim zdjeciu widac piekny blask :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć tak cudowne włosy !
    Mogłabyś mi pomóc i poklikać ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy mają genialny błysk w sobie. Gratuluję takiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają z tymi skreconymi końcówkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty