Niedziela dla włosów (52) - Kallos Keratin


Witajcie!
Udało mi się w tym tygodniu dotrzeć do Hebe. Chciałam kupić Kallosa Banana, ale wróciłam z Kallosem Keratin. Dlaczego? No bo Kallos Banana był tylko w litrowym opakowaniu, a poprzedni testowany przeze mnie Kallos (Latte) bardzo nie lubił się z moimi włosami i bałam się, że tym razem może być podobnie. A co zrobiłabym z litrem takiej maski? Tego nie wiem. Dodam, że nawet stuningowany Kallos Latte działał okropnie.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywki: Garnier Oleo Repair, Garnier z olejkiem arganowym i kameliowym
  • Maski: Kallos Keratin
  • Oleje: olej Alterra Migdały i papaja
  • Zabezpieczanie: Garnier Fructis Goodbye Damage

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej Alterry
  2. Dziś rano na włosy nałożyłam Kallosa Keratin.
  3. Po około godzinie spłukałam maskę ciepłą wodą i nałożyłam na długość odżywkę Garnier Oleo Repair
  4. Następnie bez spłukiwania odżywki umyłam skalp szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  5. Po spłukaniu odżywki i szamponu nałożyłam jeszcze odżywkę Garniera z olejkiem arganowym i kameliowym.
  6. Na koniec spłukałam dokładnie włosy chłodną wodą. 
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je szczotką z włosia dzika.
  8. Zabezpieczyłam długość włosów serum Garnier Fructis Goodbye Damage. 

Efekty:

Włosy dzisiaj są bardzo gładkie, mięciutkie, dociążone. To drugi Kallos, którego używałam i w porównaniu do okropnego Kallosa Latte, Keratin zapowiada się bardzo fajnie.
po lewej: niepoczesane tuż po suszeniu (bez żadnego zabezpieczenia), po prawej: po czesaniu szczotką z włosia dzika

po lewej: po nałożeniu serum, po prawej: rozczesane Tangle Teezerem

Używałyście Kallosa Keratin? Jak się sprawdził?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Jakie śliczne włosy! Moje włosy kochają kallosa keratin, dzisiaj go użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem dobrze się u Ciebie spisuje, u mnie jest trochę gorzej

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych kallosow :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie niestety keratyna ;( Ale mam inne ulubione Kallosy - Blueberry, Omegę i Carotę. Uważam, że z tej marki każdy znajdzie coś dla siebie.
    Masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne wlosy jak zawsze! :))
    U mnie keratyna na wlosach, niestety dziala okropnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie keratin sie nie sprawdza ;( Pieknie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam, i sprawdził się naprawdę dobrze. Często używam go, gdy nie mam czasu na dłuższą pielęgnację lub jako podkładu pod np. olej lub kakao. Lubię go tuningować. Jest go dużo i nawet jak nie wyjdzie nic dobrego to go tak nie szkoda jak dobrej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne! I ta długość. *-* U mnie kallosy póki co się nie sprawdziły, zarówno color jak i algae, keratin jeszcze nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty