Aktualizacja włosowa - podsumowanie października 2015


Witajcie!
Kolejny miesiąc akcji zapuszczania u wlosynaemigracji minął. Tym razem udało mi się uzyskać trochę większy przyrost, ale przyznaję, że podczas tego miesiąca akcji wciąż miałam problemy z systematycznością.

Kosmetyki, których używałam w październiku

  • Szampony: tołpa green wzmacnianie, Garnier Morela i olejek migdałowy, tołpa botanic biała wierzba
  • Odżywki: Garnier Oil Repair 3, Biovax BB Naturalne Oleje, Garnier Awokado i Karite
  • Maski: Biovax do włosów suchych i zniszczonych, Biovax Pearl
  • Oleje: olej VLCC Hair Fall Repair Oil, olej brzoskwiniowy (Bielenda), Pure Nature Amla, Pure Nature Bhringraj
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil, olej z pestek malin
  • Inne: wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie, Cerkogel 10%, spirulina

Pielęgnacja:

  • Włosy myłam codziennie lub co drugi dzień.
  • Zawsze stosowałam metodę OMO.
  • Po każdym myciu zabezpieczałam włosy serum silikonowym.
  • Suszyłam włosy suszarką zimnym nawiewem (włosy przy skórze czasem ciepłym) lub zostawiałam włosy do naturalnego wyschnięcia.
  • Rozczesywałam włosy głównie szczotką z włosia dzika.
  • Nie podcinałam włosów.
  • Przez pierwszą połowę miesiąca brałam Priorin Extra, a później Gelacet Plus (saszetki).
  • Od czasu do czasu wcierałam także wcierkę: hydrocortison + witamina B6 + kwas salicylowy + rezorcyna + alkohol.

Miesiąc w zdjęciach:


 


Porównanie włosów miesiąc temu i dziś:



Dzisiejsza pielęgnacja: Cerkogel na skalp i maska Biovax Pearl na włosy na godzinę, mycie Biovaxem Naturalne Oleje, odżywka Biovax BB Bambus i Awokado, naturalne suszenie, zabezpieczenie serum Bioelixire Argan Oil.

po lewej: miesiąc temu, dwa po prawej: dzisiaj

po lewej: miesiąc temu, po prawej: dziś

Długość włosów miesiąc temu:
85 cm (od czoła)
Długość włosów na początku listopada:
87 cm (od czoła)
Przyrost:
2 cm
Długość grzywki 2 miesiące temu:
6cm (od czoła w najkrótszym miejscu na środku)
Długość grzywki teraz:
10cm (na środku)
Przyrost:
~2cm (na miesiąc)

Jak minął Wam październik? 

Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Podobają mi się fale u Ciebie - zdecydowanie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje swietnego przyrostu Kochana :)! Twoja grzywa wymiata :D
    Dodalam Twoja relacje do podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje fale, a grzywka jest mega. Też kiedyś taką miałam, a teraz tylko z 3 włoski na krzyż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć taki przyrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy coraz piękniejsze,zwłaszcza fale wymiatają<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy są przepiękne ;) Mi również bardzo podobają się Twoje fale na przedostatnim zdjęciu ;) Szybko rosną Ci włosy 2 cm to jest naprawdę świetny wynik ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka Biovax BB z bambusem i avocado jest świetną alternatywą dla maski, efekt bardzo podobny. Bardzo ją lubię i nakładam głównie wtedy, kiedy mam mało czasu, a chcę by włosy ładnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty