Niedziela dla włosów (66) - nawilżanie


Witajcie!
W tym tygodniu moje włosy wyglądały okropnie, dość mocno się plątały a końcówki były suche. Postanowiłam je zatem nawilżyć. Czy się udało, możecie przekonać się same...

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Green Pharmacy pokrzywowy
  • Odżywki: Biovax BB Naturalne Oleje, balsam Mrs. Potter's aloes i jedwab
  • Maski: Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  • Oleje: olej lniany
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil
  • Inne: wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj wieczorem nałożyłam na włosy olej lniany.
  2. Dziś rano spłukałam olej ciepłą wodą i na włosy nałożyłam maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych pomieszaną z wyciągiem z aloesu. Rozczesałam włosy Tangle Teezerem.
  3. Po ponad godzinie chodzenia w czepku i ręczniku zmyłam maskę ciepłą wodą.
  4. Na długość włosów nałożyłam balsam Mrs. Potter's, a skalp umyłam szamponem Green Pharmacy, następnie wypłukałam włosy dokładnie ciepłą wodą.
  5. Na włosy nałożyłam odżywkę Biovax BB, po chwilowym wmasowywaniu spłukałam ją chłodną wodą.
  6. Osuszyłam ręcznikiem włosy i zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire. Rozczesałam włosy grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami i zostawiłam je do naturalnego wyschnięcia.

Efekty:


Moje końcówki ostatnio były strasznie suche i w końcu udało mi się choć trochę je nawilżyć. Włosy są dzisiaj gładkie i miękkie. Niestety dość śmiesznie wyglądają. Końcówki tak same się pofalowały :P

Nie rozczesywałam włosów przed zdjęciami. Obydwa zdjęcia są zrobione w naturalnym świetle.


Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Długość jest godna pozazdroszczenia :)
    Ciekawy efekt - oba zdjęcia w naturalnym świetle, ale na lewym wygląda jakbyś miała ciepłe refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długość marzenie ;) ja też teraz postawiłam na nawilżanie włosów, ale trochę innym zestawem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty