Niedziela dla włosów (32) - nafta i miód

Witajcie!
Właśnie mija rok od początku mojej włosowej pielęgnacji, w związku z tym niedługo postaram się zrobić podsumowanie, nie wiem jeszcze, ile mi to zajmie, ale postaram się napisać je jak najszybciej.
Moja niedziela dla włosów odbyła się wczoraj, ale dopiero dziś znalazłam czas, żeby ją opisać.

Jakich kosmetyków użyłam?

  • Szampony: Biovax Naturalne Oleje
  • Odżywki: Isana Hair Professional Gloss Spulung, Biovax BB Naturalne Oleje
  • Maski: Biovax Naturalne Oleje, Kallos Latte
  • Oleje: olej kokosowy, olej rycynowy
  • Zabezpieczanie: Bioelixire Argan Oil
  • Inne: nafta kosmetyczna, sok z cytryny, miód

Pielęgnacja:

  1. Wczoraj rano na suche włosy nałożyłam maskę: ponad łyżka miodu + łyżeczka maski Biovax Naturalne Oleje + łyżeczka Kallosa Latte + kilka kropel soku z cytryny + olej rycynowy + olej kokosowy + nafta kosmetyczna.
  2. Po godzinie umyłam spłukałam wszystko ciepłą wodą i na długość włosów nałożyłam na chwilę odżywkę Isany.
  3. Następnie umyłam głowę szamponem Biovax Naturalne Oleje.
  4. Na długość włosów nałożyłam odżywkę Biovax BB.
  5. Spłukałam włosy chłodną wodą. 
  6. Zabezpieczyłam końcówki serum Bioelixire.
  7. Włosy wysuszyłam suszarką zimnym nawiewem i rozczesałam je Tangle Teezer'em. 

Efekty:

Włosy dzisiaj były gładkie, dobrze nawilżone i błyszczące, ale nie tak błyszczące jak po samej nafcie, której użyłam w sobotę.


Wczoraj w nocy po wieczorze poza domem (sztuczne oświetlenie)

Dzisiaj rano po nocnym koczku-ślimaczku, naturalne oświetlenie, po lewej - nierozczesane, po prawej - rozczesane.


Jak minęły Wam Święta i Sylwester?

Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Rewelacyjnie wyglądają te fale ! Mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też właśnie minął pierwszy rok włosomaniactwa.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też już rok włosomanii :) Także użyłam miodu w swojej NdW :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne masz fale po koczku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po koczku prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz te pół-loki, kiedy włosy są nierozczesane :) Moje proste jak drut włosy, nawet po wyschnięciu w warkoczu, rozprostowują się po przeczesaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne włosiska. Nierozczesane po koczku u mnie wygrywają! ślicznie ci wtedy falują

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty